JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg

Stemmer det at du har tatt trådløft?
Jeg måtte google “trådløft” for å i det hele tatt vite hva det er for noe, så nei det har jeg ikke 😂

At du og Yasmine er uvenner siden dere ikke henger mer?
Neinei, det er vi ikke 💕 Yasmine har vært hjemme en stund, og når hun endelig kom til Oslo så dro jeg til Tønsberg. Det er derfor ikke noe mer dramatisk enn at vi ikke har vært i Oslo samtidig.

Du holder på med noen?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg hadde ikke takket nei til en liten flørt, men noe mer enn det er jeg ikke interessert i for øyeblikket.

Er det sant at det er noen andre som betaler veskene du “kjøper” deg?
I wish!!! haha nei, de betaler jeg fra egen lomme 😉

At du har hatt Corona?
Jeg kan jo ikke si at jeg har Corona uten å ha testet meg, men jeg tror ikke jeg har hatt det. Jeg har vært frisk siden det kom, og har ikke hatt noen symptomer på det i alle fall!

Er det dårlig stemning mellom deg og Morten?
Nei, det er det ikke.

At du har kjæreste?
Nei, det har jeg ikke <3

3 kommentarer

3 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTER

  1. Hvor leser du rykter om deg selv ?
    Og kunne legge ut treningsplanen din når du begynner igjen? Spurte en gang før , men da svarte du ikke !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *