DATENIGHT

Categories Blogg

Som jeg har snakket om litt tidligere så tror jeg ikke at jeg var særlig åpen for å bli kjent med nye mennesker sist jeg bodde i Oslo. Jeg tror jeg følte veldig på det at enkelte kanskje allerede hadde dannet seg et inntrykk av meg, og jeg var vel egentlig bare veldig usikker. Jeg er så takknemlig for at jeg har klart å åpne meg mer opp, for herregud så mange fine mennesker jeg har blitt kjent med den siste tiden. Nora møtte jeg gjennom Sofie K, og hun er virkelig en så fin og ikke minst morsom jente 💕

Vi bestemte oss for å ha en liten datenight, så jeg inviterte over på pizza (som er en av de få tingene jeg kan lage 😭😂). Jeg hadde egentlig tenkt å lage favoritten min, men det er tydeligvis umulig å få tak i erstatning for kylling!?! Jeg var innom tre forskjellige butikker, og det var utsolgt på alle. Når jeg tenker meg om så har det vært sånn i kanskje to uker, så om noen av dere vet om en butikk som har det inne så tar jeg mer enn gjerne i mot tips. Jeg hadde i alle fall en så koselig kveld i går, og jeg begynner virkelig å like meg skremmende godt i Oslo. Jeg må vel kanskje bare komme meg til Tromsø før jeg begynner å trives så godt at jeg ikke drar til LA og New York 😂

Nå skal jeg komme meg på trening, vi snakkes senere ❤️

3 kommentarer

3 thoughts on “DATENIGHT

  1. Hadde jeg blitt invitert over på pizza av Sofie Nilsen har jeg oppnådd mer enn jeg trenger her i livet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *