JEG SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

Categories Blogg

At du er bifil, men ikke tør å snakke høyt om det?
Nei, det stemmer ikke. Hvorfor skulle jeg ikke ha turt å snakke høyt om det, om det skulle være tilfelle?

At bruddet deres er fake?
Hæ? Så vi flytter fra hverandre, gjør det slutt offentlig for også… hva da? Flytte sammen igjen, og gå tilbake til hverandre? 😂 Nei, det stemmer ikke. Jeg er veldig veldig singel for øyeblikket, og jeg trives overraskende godt.

At du sier at du har fått deg leilighet i Oslo, men at det ikke stemmer? 
Jeg har fått meg leilighet i Oslo, og flytter om litt over 2 uker <3

At du er gravid, og usikker på hva du skal gjøre med barnet?
Nei, jeg er ikke gravid.

Du har tenkt til å slutte med bloggen denne sommeren?
Det stemmer ikke <3 Jeg skal forsette å blogge så lenge jeg føler at det gir meg noe positivt.

Du har ombestemt deg når det kommer til LA, og har derfor funnet deg leilighet i Oslo istedenfor?
Nei, planen er fortsatt å reise til Los Angeles. Jeg orker bare ikke å gå rundt å vente, så da gjør jeg heller noe morsomt og ikke minst spontant i mellomtiden.

Fikk høre at du aldri svarer på meldinger eller telefon når avisene kontakter deg?
Aldri er vel kanskje litt å ta i, men jeg velger ofte å ikke kommentere saken. Grunnen til det er så enkel som at det siste året har blitt spurt om ting jeg ikke ønsker å svare på, og om det er et intervju jeg synes er kult eller morsomt så stiller jeg selvfølgelig opp.

At du har vært i et åpent forhold?
Nei, det stemmer ikke. Jeg føler at jeg ikke har hatt lange nok forhold til å i det hele tatt være på den tanken en gang, men kanskje jeg kan være åpen for det om jeg har vært med samme person i 40 år og søker noe nytt å spennende. Det er kanskje ikke lovt til å si høyt, men jeg vet jo ikke hvordan det er å være med noen lengre enn 3 år, så hva jeg måtte føle når den tid kommer kan jeg ikke være så bestemt på nå.

Du hadde kjæreste da du var med på Paradise Hotel?
Nei, det stemmer ikke. Jeg hadde en gutt som jeg hadde mye kontakt med, men vi var ikke sammen.

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

  1. Hva vil det si å være i et åpent forhold? Bare tenker siden du nevner det forhold til at det er et av ryktene?

    For det er ikke det samme som en offentlig forhold siden du svarer det du svarer

  2. Mangler Celine en del tenner? Jeg har bare tenkt over det noen ganger når du legger ut videoer av henne på Snapchat hvor hun f.eks gjesper, for da ser det ut som at hun ikke har så mange tenner 😊
    Hun er forresten nydelig uansett da, bare så det er sagt ❤️

  3. Hva syntes du om å sitte med lån på bolig og bil alene eller deler dere lånet? Å trodde du skulle til USA jeg?

    1. Om du har en løsning som gjør at jeg kommer meg til USA nå som alle grensene er stengt, så vil jeg gjerne høre den 😂 Jeg skal dit med engang jeg kan, men så lenge grensene er stengt og vi ikke har lov til å reise så kommer jeg meg ingen vei 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *