JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg

Stemmer det at du kjeder deg i Trondheim? 
Nei, det stemmer ikke. Jeg er jo en veldig rastløs sjel, så jeg kan generelt kjede meg ganske fort om jeg ikke er ute å oppdager verden. Det er jo selvfølgelig litt mer stille her enn hva det var i Oslo, men jeg får til å fokusere på en helt annen måte. Jeg føler jeg får jobbet bedre, fokusert mer på meg selv og mine behov og jeg føler at jeg får trent mye bedre her enn hva jeg gjorde i Oslo. Alt er bare så stille og rolig rundt meg, and i love it. 

At du er kjæresten til Morten bare for pengene?
Per dags dato så tjener jeg mer enn Morten, så det hadde jo vært veldig spesielt i så fall haha.

At du ble kontaktet angående Camp Kulinaris?
Ja, det stemmer. 

At du er en bitch?
Nei, det vil jeg ikke si. Jeg tror likevel at folk kan oppfatte meg som en bitch om jeg ikke smiler eller snakker, for da ser jeg ekstremt sur ut. Jeg har også blitt litt sjenert med årene, så det spiller nok også en liten rolle. Jeg føler bare at folk forventer så mye av meg når de møter meg, og det kan til tider være veldig ubehagelig. 

Stemmer det at du ikke har vært i Tromsø på grunn av at du har kranglet med familien din?
Nei, det stemmer ikke. Grunnen til at jeg ikke har vært så mye i Tromsø er rett og slett for at jeg har vært veldig dårlig til å prioritere. Jeg skal dit i løpet av sommeren, så det gleder jeg meg veldig til <3

Jeg fikk høre at du takket nei til å være med på skal vi danse? hvorfor?
Det stemmer ikke. Hadde jeg fått spørsmål om skal vi danse så hadde jeg takket ja uten å tenke meg om. Selv om jeg ikke kan danse og har tidenes sceneskrekk haha. 

Er det sant at du takket ja til å gjøre bloggerne gratis? 
Nei, det stemmer ikke. 

At du betaler Morten for å ta bilder av deg?
Nei, vi betaler ikke hverandre for noe som helst. Her jobber vi som et team og hjelper hverandre. 

Jeg fikk høre at du egentlig snuser, men skjuler det for omverden?
Jeg prøvde snus en gang, og endte opp med å spy så mye som jeg aldri har gjort før. Jeg prøvde det bare derfor den ene gangen, noe jeg er veldig takknemlig for den dag i dag. 

9 kommentarer

9 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTER

    1. Det handlet ikke om hva jeg ville eller ikke, men for min del så var jeg veldig opptatt i sommer og låst til avtaler jeg ikke hadde lyst til å bryte. Jeg var uansett ikke den eneste som ble tatt inn til møtet, så det ble rett og slett ikke min tur denne gangen. Kommer det nye muligheter så takker jeg selvfølgelig ja 😀

    1. Svarer på det samme som jeg skrev under her:

      Det handlet ikke om hva jeg ville eller ikke, men for min del så var jeg veldig opptatt i sommer og låst til avtaler jeg ikke hadde lyst til å bryte. Jeg var uansett ikke den eneste som ble tatt inn til møtet, så det ble rett og slett ikke min tur denne gangen. Kommer det nye muligheter så takker jeg selvfølgelig ja 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *