JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Bryr du deg om kommentarene som sier at du har liten rumpe?
Nei, så absolutt ikke. Det er samfunnet det er noe galt med, ikke rævva mi.

Når har du bursdag?
Jeg har bursdag 30 mars, så det er snart bare en måned til jeg fyller 26 år og ikke kan bruke ungdomsbilletter mer 🙃

Hvor mye trener du?
Jeg trener hver dag om jeg har ikke har en travel uke, men da varierer jeg med cardio, løping, styrke og nå skiturer.

Hvor gammel var du da du startet din første blogg?
Jeg husker ikke, men jeg vil tippe at jeg var et sted mellom 13-14 år?

Hvilken type prevensjon bruker du?
Jeg har p-stav, og er veldig fornøyd med det.

Når gråt du sist?
Hmm, det er så lenge siden at jeg ikke husker det. Jeg har det utrolig bra for tiden, så det skulle nok mye til for at jeg hadde begynt å gråte. Jeg er veldig veldig lykkelig ❤️

Savner du noen av eksene dine?
Nei, det gjør jeg ikke.

Favorittsang akkurat nå?
Jeg glemmer deg aldri – Emma Steinbakken.
Hva holder deg våken om natten?
Akkurat nå? Det må vel være at jeg ligger å tekster, hehe.
Når legger du deg og når står du opp?
Jeg legger meg rundt 22-23, og står opp 07.00 i ukedagene.
Dømmer du andre som opererer, tar fillers osv?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tenker at det er din kropp, dine valg. MEN man trenger ikke å dele med alt og alle hva man har gjort og ikke gjort.
Er man et dårlig forbilde for at man legger ut lettkledde bilder på Instagram?
Nei, det er man ikke. Jeg er så utrolig lei av denne heksejakten, og at enkelte har pådratt seg retten til å bestemme hvem som er et dårlig forbilde og ikke. Jeg tenker at du ikke er et dårlig forbilde om du deler lettkledde bilder, men at du er et dårlig forbilde om du støtter rasisme, homofili, deler ut rabattkoder på fillers, henger ut andre og generelt bare er et drittmenneske som går rundt og er slem mot andre. Det er min definisjon på et dårlig forbilde, og HELDIGVIS så kan vi velge selv hvem vi vil se opp til og ikke. Jeg synes også det er fascinerende å se hvordan noen kropper er lov å dele i hytt og pine, mens andre kropper kun skaper kroppspress og negativitet. Er det ikke egentlig på denne måten vi faktisk skaper kroppspress? Hva om alle bare hadde fått sett ut som de selv ønsket, også kunne resten av oss bare holdt kjeft?
Hvilke type influensere liker du ikke?
De som livnærer seg på å rakke ned på andre, og som kun snakker høyt og engasjerer seg når de vil kaste noen under bussen. Det er nesten litt morsomt hvordan vi snakker om og minner hverandre på at vi er forbilder, samtidig som vi viser dagens ungdom at om du er uenig med noen, så er det bare å henge vedkommende ut på nettet. Det hjelper ikke å ta en samtale face to face, eller ringe personen det gjelder. Bare del noe på instastory, også har du fikset problemet 😍
Kommer du til å flytte tilbake til Oslo?
Akkurat nå så vet jeg ikke, og jeg tenker egentlig at jeg bare tar det som det kommer. Jeg ønsker jo aller helst å bo i utlandet, så det er det jeg sikter på å gjøre akkurat nå.
Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
Vel.. Jeg ønsker ikke å bli mamma, og vet ikke om det er noe jeg noen gang kommer til å ønske heller. Det er derfor jeg går på prevensjon, og gjør mitt beste for at det ikke skal skje.
19 kommentarer

19 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. Hei!

    Ville bare si at jeg tror den ene setningen din ble feil under ‘‘Er man et dårlig forbilde for at man legger ut lettkledde bilder på Instagram?’’. Du har skrevet: ‘‘men at du er et dårlig forbilde om du støtter rasisme, homofili’’

    De fleste forstår nok at det er skrivefeil, men kanskje ikke alle, så derfor derfor ville jeg bare gi beskjed 🙂

  2. Nice 😀

    Likte det nederste svare, tænke det samme.. haha 🙂 Tænk så slitsomt det må være.. hoff.

  3. Hvorfor har du begynte å snakke ei annen dialekt etter du flyttet tilbake der du bur nå? Du har vell snakket østlandsk dialekt før

  4. Blir det ikke litt rart å si at du ikke bryr deg om rumpekommentarene når du sier på YouTube at det er den du har mest komplekser for pga kommentarer fra folk på blogg eller jodel eller sosiale medier? Lov å innrømme at man tar seg nær av ting, hadde sikkert tatt meg nær av kritikk selv om jeg var influencer eller blogger.

    1. Man kan endre seg. Jeg har tatt meg mye nær av det, vært mye lei meg og følt mye på at det er meg det er noe galt med. Men, så har jeg innsett at det ikke er jeg eller rumpa mi som er problemet 🙂

  5. Du si du går på p-stav, får du nåkka mensen eller e den heilt borte ? 🙂

    Vil du anbegale den videre te evt mæ ? 😀

    Klæm <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *