JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Sett HER

Hvor lenge har du vært singel nå?
Ca 3 måneder.

Hva er ditt favorittsnacks?
Hmmm… det må vel kanskje være… smågodt?

Kunne du datet noen på 30? Spør for en venn
Hahaha! Jeg kunne lett datet noen på 30. Det er jo bare fem år eldre enn meg, og jeg tenker heller eldre enn yngre.

Hvor gammel var du da du startet med sosiale medier?
Jeg husker ikke for å være helt ærlig, men jeg  begynte vel å være aktiv rundt 14-års alderen.

Bor du alene i Trondheim nå?
Jeg er alene i leiligheten, men vi eier den fortsatt sammen.

Snakker du med noen akkurat nå?
Om du tenker flørting eller noe seriøst så nei. Jeg er som sagt ikke ute etter noe sånt, og skal bare njuuute singellivet.

Stemmer det at du er på en datingapp?
Jeg er ikke på Tinder nei ;pp

Har du noen utdannelse?
Nei, det har jeg ikke.

Har du vært på en date/middag eller møtt noen den siste tiden?
Nei, det har jeg ikke.

Hvor mye må du betale i måneden på bo nå som du har to leiligheter?
Ca 22.000.

Ønsket du å bo på Frogner, eller var det bare tilfeldig?
Jeg har alltid ønsket å bo på Frogner da jeg synes det er den fineste plassen i Oslo, men dette var faktisk bare helt tilfeldig. Jeg bestemte meg på sekundet da jeg så leiligheten, for den var virkelig SÅ fin <3 Jeg gleder meg til å vise dere!!

Hva synes du er mest turn off hos gutter?
At de ikke jobber og lever på foreldrene sine, og de som sender dickpics!!!! Jeg forstår ikke hvorfor noen gjør det??? Jeg synes det er så sykt usjarmerende, og jeg hadde sluttet å snakke med vedkommende sekundet jeg hadde mottatt noe sånt.

Hvor føler du deg mest komfortabel med å reise alene, Los Angeles eller New York?
Hmmm jeg har jo Nina i LA som er en veldig nær venninne, men ettersom at hun jobber mye så vil jeg nok si New York. De jeg kjenner der har nok litt mer tid til overs. New York føler jeg også er en bedre by å være alene i ettersom at du bare kan gå overalt eller ta subway. Los Angeles har så store avstander, så der har du gjerne en plan om du først skal ut av døren.

Når fikk du ditt første kyss?
Jeg var 12 år (tror jeg). Mitt første kyss var faktisk et tungekyss, haha.

Hvilket årskull er du?
1995

Stemmer det at du skjuler utad at du snuser?
Nei, det stemmer så absolutt ikke. Jeg prøvde snus en gang, og det var nok til at jeg aldri ønsket å prøve det igjen.

Er det en by du ønsker å bo i som er litt nærmere Norge?
Jeg har veldig lyst til å leie en leilighet i Stockholm for noen måneder <3

Hvor har du lyst til å reise akkurat nå?
Monaco helt klart. Jeg ELSKET å være der, og håper at jeg kan dra tilbake snart.

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. Du bør skynde deg å skaffe deg en utdanning, de fleste på din alder er jo ferdige med, eller er i ferd med å gjøre ferdig f.eks profesjonsstudier. Tenk så gammel du vil være i forhold til de andre både på studier og i jobb etterpå, allerede nå

  2. Du bør skynde deg å skaffe deg en utdanning, de fleste på din alder er jo ferdige med, eller er i ferd med å gjøre ferdig f.eks profesjonsstudier. Tenk så gammel du vil være i forhold til de andre både på studier og i jobb etterpå, allerede nå. Du kan vel ikke være influencer resten av ditt liv

    1. Jeg trenger ikke å skynde meg med noe som helst, og om jeg føler for å ta en utdannelse når jeg er 45 så har det da ingenting å si. Akkurat nå har jeg en jobb jeg trives i, og jobber med å utvikle meg her 🙂

  3. 👆🏽 Må bare elske folk som tror de kan fortelle andre hva de skal gjøre med livet sitt. 😂

    Håper du får en fin sommer, Sofie! Nyt singellivet <3

  4. Nei, det ville jeg ikke. Bare få henne til å tenke litt, men mest erte. Tenker det blir morsomt å sette seg på skolebenken igjen som 45-åring, sammen med 18-åringer😊

    1. Det kommer nok til å gå så bra så, for Sofie også🥰👍Jeg var ferdig utdannet med fagbrev for 1 mnd siden, og jeg er snart 46 år 👏🤩😁Hvorfor ikke ta utdanning når man er over 40? Er ikke noe verre det enn når man tar den som 18 åring, for å si det på den måten🤩

    2. Det er det jo veldig mange som gjør. 🙄 Ingenting rart med det. Universitetet har studenter i alle aldre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *