EN TING JEG KOMMER TIL Å SAVNE

Categories Blogg

Er det noe jeg virkelig kommer til å savne med leiligheten vår så er det at vi har terasse. Det var så utrolig deilig å bare ligge ute i hele fredagen å nyte solen. Jeg fikk jobbet en del også, og det er virkelig ikke noe som er bedre med hjemmekontor på dager som dette. Jeg har dessverre ikke balkong på leiligheten i Oslo, og utemøblene mine skal uansett sendes til Tromsø. Jeg får bare være flink til å utnytte meg av parker, og jeg skal jo også tilbringe store deler av sommeren i Tønsberg der de har nok av strender. Tønsberg har jo alltid vært stappfult av sommergjester, og jeg kan se for meg at det kommer til å bli ekstra mange der i år ettersom at det blir norgesferie.

Nå skal jeg faktisk hive meg rundt å få pakket litt, flyttebilen som skal kjøre tingene til Tromsø kommer om noen dager, og ettersom at det er meldt så fint vær neste uke så skal jeg være mest mulig ute på plattingen og minst mulig inne i leiligheten. Jeg vet jeg kommer til å savne den når jeg ikke bor her mer, så jeg får nyte det mens jeg har det.

2 kommentarer

2 thoughts on “EN TING JEG KOMMER TIL Å SAVNE

  1. Du får kose deg masse mens du kan, fine deg! Ser ut til at det blir masse sol i Trøndelag ja! Elsk!😁 Håper Celine har det bra etter i går! Stakkars lille!❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *