JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Hva tenker du om folk som drar på harryhandel?
Jeg tenker bare at om man kan holde seg i Norge, så burde man det. Jeg synes det er sykt kjipt å ikke reise selv, spesielt med tanke på at jeg kvittet meg med alt jeg hadde for å ha et skikkelig reise år. Jeg prøver likevel å tenke sånn at denne situasjonen ikke er for alltid, og at vi bare må holde ut uansett hvor kjedelig eller kjipt det måtte være. Jeg har ikke lyst på en ny smittebølge, og jeg krysser bare fingrene for at det ikke kommer en ny. Vi må bare være flinke til å fortsette å holde avstand, bruke antibac og minne oss selv på at vi fortsatt står midt i en pandemi.

Bruker du tannbleking? i så fall hvilken? 
Ja, det gjør jeg! Det varierer litt, men jeg er veldig glad i den fra Premium White <3

Hva synes du om avstandsforhold?
Jeg er vel kanskje en av få som har skikkelig troen på avstandsforhold, selv om jeg aldri har vært i et. Jeg kan jo selvfølgelig ikke snakke om noe jeg aldri har erfart selv, men jeg bare ser for meg at man setter mer pris på hverandre og forholdet når man ikke sees hver eneste dag.

Er du litt skeptisk med å flytte til utlandet? Med tanke på vennene dine? 
Nei, det er jeg ikke. Jeg kommer selvfølgelig til å savne vennene mine, men nå som jeg reiser alene så blir jeg jo mer tvunget til å bli kjent med nye mennesker. Jeg tror derfor bare at jeg har veldig bra av en sånn utfordring, og jeg kjenner egentlig at jeg bare gleder meg veldig.

Hvordan går det med deg for tiden? 
Jeg har det SÅÅÅÅ bra!! Tusen takk som spør <3

Hvor skal du flytte?
Jeg skal flytte hjem til mamma faktisk! Jeg tenker å bo der samtidig som at jeg bruker et par år bare på å reise og kose meg <3

Hva liker du med Tromsø?
Midnattsol, naturen og utelivet! Jeg synes Tromsø har det beste utelivet i Norge, jeg EEELSKER å dra ut på byen der 😂

Snakker du med noen gutter akkurat nå?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg trives som sagt veldig godt som singel, og har ikke behovet for å ha noen i livet mitt akkurat nå.

Hvor mange ganger har du fått hjertet ditt knust?
En gang.

Hvor mange ganger har du knust noen andres hjertet?
To ganger.

Har du noen gang blitt dumpet?
Ja, jeg ble dumpet av min første kjæreste.

Hvor drar man for gode drinker i Oslo?
Bar Tjuvholmen, Himkok og F6.

Hvor mye betaler du for å leie leiligheten din?
Jeg betaler 14.000 i måneden for å leie her.

Hva er det yngste du kunne datet/vært sammen med?
Hmmm, man blir jo ikke forelsket i alder, men person. Det er derfor vanskelig å si, men jeg vil helst ha noen som er eldre enn meg da jeg føler at jeg har en gammel sjel, haha.

Kjøpte du deg ny veske på Louis Vuitton?
Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg tenker å kjøpe en av dem, jeg må bare bestemme meg for hvem jeg har mest lyst på.

Vurderer du å bo noen andre steder enn Los Angeles?
Jeg kunne tenkt meg å bo noen måneder i Stockholm og London.

Hva tenker du om at kvinnelige influencere får mer kritikk enn mannlige for å reise til utlandet nå?
For å si det sånn så kan jeg vel ikke akkurat si at jeg er sjokkert. Jeg tenker jo at det er AKKURAT det samme, så om dere først skal kritisere en så må dere nesten ta alle.

Hvor gammel er du?
Jeg er 25 år.

Har du familie i USA?
Jeg fikk faktisk vite for en stund tilbake at vi har amerikansk slekt på morssiden. Jeg har tenkt mange ganger at det hadde vært morsomt å begynt å granske litt, eller hva tenker dere? Er det noen av dere som har gjort det før og eventuelt har noen erfaringer å dele?

Leser du noen andre sine blogger?
Jeg leser bloggene til vennene mine, også sjekker jeg topplisten i ny og ne.

Hvor ofte spiser du godteri?
Hmm, som oftest så spiser jeg det en gang i uken når jeg skal kose meg med god mat, film og godteri. Har jeg det liggende hjemme derimot så kan jeg spise litt og litt hver dag. Jeg er så alt for glad i godteri, dere aner virkelig ikke.

Hva er det beste som har skjedd deg hittil i 2020?
Selv om dette året både har vært rart og skremmende, så har jeg samtidig hatt det beste året på veldig lenge. Det er derfor vanskelig å peke ut en ting som har vært den beste, men jeg vil vel kanskje si at jeg generelt har hatt det veldig bra siden mai. Da jeg bestemte meg for at jeg trengte å gjøre endringer i livet mitt for at jeg skulle ha det bra. Valget jeg tok om å flytte til Oslo, nye mennesker jeg har fått blitt kjent med, kule muligheter jeg har fått og alt jeg har i vente.

11 kommentarer

11 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. ”Vurderer du å bo i noen andre land enn Los Angeles?
    Jeg kunne tenkt meg å bo noen måneder i Stockholm og London”

    Fine land 😛 Hehe. Fort gjort å svare feil når leseren først legger opp til det.

    God sommer!

  2. Når du snakker om de gangene du har fått hjertet knust/ i retur, har Morten vært en av de? Eller skle de bare fra hverandre? Var dette et lett brudd?

    Jeg vet du har snakket om at du ikke ønsker å snakke særlig om Morten, men er litt nysgjerrig da jeg selv synes det er vanskelig med brudd uavhengig av følelser. Jeg blir for avhengig av mennesket jeg er med, da jeg ikke har så mange venner som kan være der på det vanskeligste. Så jeg lurer på om du kanskje har mulighet til å snakke om din opplevelse, tips og triks, da jeg tror det kan hjelpe mange. 🙈 Dersom du føler for det selvfølgelig.

    Ellers må du ha en fin helg 💖✨

  3. Har du aldri vært i avstandsforhold? Hva med når Morten bodde i Oslo? 😀 Elsker bloggen din btw <3 Du er en stor inspirasjon!

  4. Hei Sofie!
    Hva heter den resturangen, i yt videoen din der du filmet at du spiste trøffel pasta?
    Og hva heter den type trøffel pastaen?
    Klem🥰😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *