JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Vil gjøre det slutt, men klarer ikke. Tips til å ende et usunt forhold?
Jeg kan se for meg at du ikke er spesielt lykkelig om du befinner deg i et usunt forhold? Tenk så mye bedre du vil få det med en gang du klarer å gi slipp. Singellivet er utrolig morsomt, og du kommer til å lære å kjenne så mange nye sider ved deg selv som jeg vet du vil digge. En dag vil du også møte en som behandler deg bra, og som fortjener deg. Han er det verdt å være singel for!

Hva er du mest fornøyd med med deg selv? 
Stå på viljen min, og at jeg er så uredd når det kommer til å gjøre nye og spontane ting.

Hvordan går det?
Det går veldig bra med meg. Jeg har mye spennende i vente som jeg virkelig gleder meg til, så jeg klager ikke.

Når sluttet Utøya å prege hverdagen din?
Det preger enda hverdagen min på noen måter, men heldigvis ikke i like stor grad som det gjorde før. Det går bedre litt etter litt, og forhåpentligvis så vil jeg en dag være der at jeg har det helt fint.

Tror du på evigvarende kjærlighet?
Jeg vet helt ærlig ikke. Jeg føler at alt for mange er sammen for trygghet og at man er glad i vedkommende, men ikke for at man virkelig er forelsket og føler på kjærligheten. Jeg tror det er utrolig mange utfordringer på veien om man tenker å være sammen med et menneske for resten av livet, og forstår veldig godt at mange velger å skille lag etterhvert.

Har du følt på kroppspress? 
Ja, det har jeg.

Kunne du datet/vært sammen med noen som var 10 år eldre enn deg?
Absolutt! Jeg vil mye heller finne noen som er eldre fremfor en på egen alder. Jeg er en gammel sjel, og tror jeg passer mye bedre sammen med noen på typ 34-35.

Teller du kalorier? Visst ikke, har du noen ganger gjort det?
Jeg gjorde det da jeg drev med bikinifitness, og det var en rævva periode. Jeg var ekstremt ulykkelig, og det ga meg ingenting godt å ha et sånt fokus.

Vil du si at du har et bra kosthold? At du er flink til å spise sunt?
Ja, det vil jeg si. Jeg elsker sunn mat, men er også glad i å unne meg noe godt i helgene (spesielt godteri, hehe)

Hvor gammel var du da du begynte med tampong?
Jeg var vel et sted mellom 13-14 år, men nøyaktig når husker jeg dessverre ikke.

Har du hatt sex med en jente før?
Nei, det har jeg ikke.

Har du noen gang kranglet med Martine?
Njæææ, det var litt dårlig stemning mellom oss den uka hun var med på å sende meg ut av Pærra, men vi har aldri kranglet før.

Hva er din drømmereise?
Akkurat nå er det ingen andre steder jeg har lyst til å reise enn Los Angeles <3

Gruer du deg til å flytte til Tromsø?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har faktisk begynt å glede meg, og skal virkelig ta utnytte av de tre månedene hjemme i Tromsø <3 Besøke besteforeldre oftere, være mer sammen med familie, begynne å ri igjen og henge masse sammen med vennene mine.

Skal du betale for å bo hjemme?
Nei, men jeg kommer naturlig nok til å bidra med utgifter, mat +++

Hvor mye betaler du totalt for bo?
Jeg har hatt 14.000 i husleie i Oslo, også har jeg hatt huslånet mitt i Trondheim i tillegg. Jeg har derfor betalt ganske mye de siste månedene, men det har vært verdt det. I september har jeg ikke noe å betale i Oslo eller Trondheim, så gjett om jeg skal spare myyyye!!

Crusher du på noen akkurat nå?
Njæææ, jeg har hatt en jeg har hatt en lite crush på ganske lenge, men det kommer aldri til å skje 🥺 rip

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *