20% RABATT PÅ CHIQUELLE

Categories Blogg

Reklame | Chiquelle

Hei fininger 💕 Jeg har en liten gladnyhet til dere, for jeg har vært så heldig å fått en rabattkode på Chiquelle som jeg kan dele med følgerne mine. Dere får hele 20% rabatt på hele nettsiden, og den er gyldig til og med 2 september. Jeg har selv klikket med meg hjem noen favoritter, og dere finner link til alle plaggene mine under bildene! Rabattkoden er: SOFIE20 <3 PS, det er tollfritt å bestille fra Chiquelle. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL CHIQUELLE ❤️

Genser HER & Bukse HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Genser HER & Bukse HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Kjole HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Kjolen er dessverre utsolgt, du finner lignende HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Kjole HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Topp HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Topp HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

Topp HER / Bruk Sofie20 for 20% rabatt

10 kommentarer

10 thoughts on “20% RABATT PÅ CHIQUELLE

  1. Har du hvit eller blå i dinner in italy kjolen? Fargen på bildet ditt ligner ikke helt på hjemmesiden så vanskelig å se hvilken det er.

  2. Hei. Hvordan er innsiden av joggebuksa og genseren? Mykt som i litt teddyfor eller frotte som på håndduker?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *