KLAR FOR MIN FØRSTE SKITUR PÅ 15 ÅR

Categories Blogg

Er det et syn jeg aldri hadde trodd jeg skulle se igjen, så er det meg på langrennski. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ikke har stått på ski siden jeg gikk i femteklasse, og har aldri hatt interessen av å gjøre det senere. Jeg har alltid vært ekstremt dårlig til å gå på ski, og jeg er sånn person som gir meg om det er noe jeg føler jeg selv ikke mestrer. Det er likevel et eller annet som har skjedd med meg siden jeg flyttet hit, for jeg har begynt å gjøre alle de tingene jeg en gang hatet. Jeg tror ikke dere forstår hvor mange meldinger jeg har fått fra venner som lurer på om det har klikket for meg, noe det kanskje også har haha. Jeg har bare funnet en så behagelig ro her i Tromsø, og jeg er så takknemlig for at jeg har fått den tiden her før livet begynner å gå tilbake til normalen.

Nå skal jeg snart komme meg ut døren, så håper jeg at dere er klare for litt instabilder senere i dag. Jeg har også tatt med meg kameraet da jeg vlogger denne helgen, som mange av dere ønsket. Jeg kan vel allerede garantere en god latter, for jeg tror ikke akkurat at jeg kommer til å være en ekspert på ski denne gangen  😂 MEN øvelse gjør mester!!

6 kommentarer

6 thoughts on “KLAR FOR MIN FØRSTE SKITUR PÅ 15 ÅR

  1. Så du hadde skrevet på insta at dette med Sofie ang denne prisen. Bra du har en mening ang dette, men er det ikke best å være saklig da ?!? Denne prisen ble ikke gitt til Sofie. Det ble gitt til hennes AS. En bedrift som tjener millioner av kr i året. Og da unnskylde seg selv med å si jeg er bare ei på 26 år. Det er ikke å ta et ansvar. Man kan ikke gå og leke offer når noen er uenig. Når det ble debatt på nrk og Dofie stilte opp. Uten sminke og nyktern. Det var ikke tilfeldig. Hun har skrevet selv. Vis jeg får noe hat, da bruker jeg veganer korte og mobbe korte. For det er bedre å ha dobbel moral enn ingen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *