STRESS, STRESS OG ENDA MER STRESS

Categories Blogg

Ahhh som jeg hater å bare ligge hjemme uten å gjøre noe som helst. Jeg tror ikke dere forstår hvor dårlig jeg er til å lytte til kroppen, for det er ikke noe jeg elsker mer enn å være i aktivitet. Det høres kanskje rart ut, men jeg elsker å stå opp klokken 07.00 hver dag, dra på trening for å så sitte å jobbe i flere timer. Det gir meg selvtillit, motivasjon og ikke minst glede. Jeg elsker å ha rutiner, og kunne aldri ikke hatt det, selv om jeg har en jobb der jeg egentlig ikke trenger å ha noen særlige rutiner. Jeg bestemmer jo mine egne dager helt selv, så det er jo ikke akkurat sånn at jeg trenger å stå opp 07.00. Det gir meg likevel så mye godt, og jeg personlig tror det er veldig viktig å ha gode rutiner, selv om vi alle er forskjellige.

Jeg har likevel gått rundt å følt meg veldig sliten den siste tiden, og ikke minst følt på at jeg ikke får gjort noe av det jeg har tenkt å gjøre. Det er akkurat som at kroppen min bare ønsker å sove, og at hver gang jeg har satt meg ned for å jobbe så har hjernen min skrudd seg helt av. Jeg bestemte meg derfor for å ta en hviledag, som resulterte i at jeg tok flere dager fri. Det er så viktig å lytte til kroppen når den sier i fra, og det er absolutt noe jeg skal bli flinkere til 💕 Jeg har derfor bestemt meg for å begynne å høre mer på hva kroppen forteller meg, og slutte å være så forbanna sta hele tiden haha.

Selv om jeg kun lå inne i går sett bort fra en liten tur for å få litt frisk luft, så fikk jeg tatt igjen mye jobb. Jeg holder med på et prosjekt som jeg har jobbet med i over et år, som nok også er med på å bidra til at jeg kanskje føler meg litt tom for energi. Misforstå meg rett, for jeg ELSKER og har grått så mye over at jeg har fått denne muligheten, men det krever mye av meg. Jeg vet uansett at det kommer til å bli så verdt det, og jeg gleder meg så til å kunne dele dette med dere.

2 kommentarer

2 thoughts on “STRESS, STRESS OG ENDA MER STRESS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *