KORT HÅR IGJEN

Categories Blogg

Gjett hvem som er tilbake til kort hår igjen? Jeg hadde ikke så mange andre valg ettersom at extensions hadde vokst så mye ut at jeg ikke hadde mulighet til å skjule de lengre. Det er jo ikke akkurat så mye vits i å bruke extensions så lenge frisørsalongene er stengt, så jeg får bare nyte tiden uten. Jeg kommer helt klart til å sette det på igjen med engang jeg kan, men akkurat nå får jeg bare være flink til å kure det. Jeg skal begynne på ølgjærtabeletter igjen også, for det begynner å bli en stund siden jeg har tatt.

Jeg samlet alt håret i en pose i går, og når jeg ser hvor mye jeg faktisk går rundt med så tror jeg bare håret mitt har godt av denne lille pausen. Jeg burde jo egentlig bare farge håret mørkt om jeg vil ha langt hår, men jeg kjenner meg ikke klar for det helt enda. Jeg må bli skikkelig lei av å være blondine først, for når jeg tar det valget om å farge det mørkt så kan jeg ikke bleke det igjen. Da er no way back, for jeg tror ikke håret mitt takler enda en runde med bleking. Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg begynte å bleke det in the first place, men så trives jeg jo også så godt med blondt hår. Jeg lover forresten at dette er siste innlegget der jeg blander så mye norsk og engelsk, HAHA.

12 kommentarer

12 thoughts on “KORT HÅR IGJEN

  1. Går an å få langt hår selv med blondt bleket hår, men hadde nok sluttet med extensions og latt håret hvile helt med masse kuring. Jeg brukte kuren fra joico og den reddet faktisk håret mitt 🙂 det er kjipt i en periode men verdt det in the end

  2. Du er så fantastisk pen med langt hår, men du er mknst like pen med kort hår. Jeg gamle kjerringa, følger deg fordi du er så naturlig, og så vakker. Ikke bry deg om negative kommentarer, du er bare penest

    1. Tenk lengden som har blitt allerede mot slutten av året 🤩 Selv om det er langt hår som er deg, så er det bare en liten periode av livet før du har langt naturlig. Stemmer for å droppe tape ever again 🙊

  3. Nydelig med kort hår!

    Mitt tips til å få lang hår er å slutte med extentions og stripe håret sjeldnere. Hadde samme lengde som du har nå og brukte 1 år på å få lang hår. Vasket håret 1-2 ganger i uken og forsøkte å unngå hårstrikk og varmebehandling. Fikk meg en balayage slik at jeg kunne få en naturlig ettervekst men beholde det blonde håret jeg er så glad i. Da trengte jeg plutselig bare å vedlikeholde det hos frisør hver 6. mnd. Nå etter 2 år er det forbi midjen. Bare et tips <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *