LA OSS SNAKKE OM DET POSITIVE

Categories Blogg

❤️ Det er bare 4 uker til vi reiser til Los Angeles. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg meg til palmer, god mat, Cheetos og Veggie Grill. Det morsomme er at dette er første turen jeg faktisk har vært flink til å spare til, så nå skal jeg kun leve på oppsparte penger, noe som føles veldig godt og ikke minst fornuftig.

❤️Apropos Los Angeles, Martine og jeg har begynt å planlegge Coachella 2020. Vi skal sitte klar når billettene slippes, så får vi bare håpe at vi er heldig nok til å faktisk klare å få tak i billetter. Jeg kan se for meg at det blir utsolgt på bare noen minutter.

❤️ Iphone 11 har endelig kommet, og gjett hvem som skal bytte telefon!?!? Det nye kameraet ser jo helt sjukt ut, jeg gleder meg så til å teste det. Kanskje jeg skal lage en YouTube-video?

❤️ Jeg vet jeg har spammet en del den siste tiden, men jeg gleder meg så til å se familie og venner igjen. Det er nesten sånn at jeg gleder meg like mye til å dra til Tromsø som LA.

❤️ Det er bare 11 dager til jeg skal på Ariana Grande konsert. Jeg har jo sett henne en gang allerede, men jeg tror nok opplevelsen vil være mye bedre nå som vi har PIT. Vet dere hva en PIT-billett koster i USA? Nærmere 30.000 kroner! Her i Norge fikk vi den for under 2000 kroner. Hvordan er det mulig?? Jeg er superfan, men jeg hadde AAALDRI brukt så mye på billetter.

❤️ Jeg har fått så mye motivasjon etter at jeg fikk nytt design på bloggen, den ser jo så mye bedre ut nå.

❤️Det er bare 3 uker til vi er ferdig malt oppe i stua og på kjøkkenet, og da kan vi endelig begynne å pusse opp boden og male trappen. Det er så utrolig deilig å ha sitt eget hjem som man kan bestemme 100% over selv. Jeg kan virkelig ikke vente med å vise dere det ferdige resultatet. Etter jul skal vi mest sannsynlig male huset, bygge ny platting og bytte ut vinduer og dør. Det kommer til å koste en del, men jeg vet det vil være verdt det. Heldige de som en gang skal overta denne leiligheten, som får den når den er 100% ferdig. Det morsomme er at jeg ikke skulle kjøpe meg noe jeg måtte pusse opp, men så endte jeg her likevel.

Har du noe positivt som har skjedd den siste tiden? <3

5 kommentarer

5 thoughts on “LA OSS SNAKKE OM DET POSITIVE

  1. blææææh takler ikke det nye designet ditt, likte så mye bedre det andre! Dette er så lite og uoversiktelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *