UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | Annoselenker Nelly

Jakke. HER / Bukse. HER

Ukens “do to”
Jeg har hatt ekstremt mye jobb hengende over meg som jeg endelig har fått unnagjort. Jeg har en uvane med å være skikkelig dårlig til å svare på mail og meldinger, så jeg hadde en dag der jeg satt å fikk unnagjort absolutt alt som måtte svares på. Jeg fikk også fakturert det jeg hadde utstående, selv om Geir gjør 99% av jobben så prøver jeg å gjøre litt selv også når det kommer til regnskap.

Ukens kjipe
Irriterende mennesker i kommentarfeltet. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor provoserende noen mennesker kan være, og hvor dårlig enkelte kan oppføre seg. Forrige uke er første gang på veldig lenge at jeg har blitt sliten og lei meg av å lese enkelte kommentarer.

Ukens jobb
Jeg jobber jo hver dag med bloggen, svarer på mail og sender mail til samarbeidspartnere. Utenom det så skal jeg spille inn 5 YouTube-vidoer på to døgn. Alt må planlegges nøye nå som Morten og jeg skal være borte fra hverandre en stund.

Ukens morsomste
Det er helt klart hytteturen sammen med  Morten og Julie. Vi koste oss så mye sammen, og hadde det utrolig moro. Det er merkelig hvor mye rart man kan finne på når man er samlet rundt mennesker man er skikkelig trygg på. Det har alt i alt vært en amazing helg.

Ukens skumle
Jeg har begynt å lufte Celine igjen, noe jeg synes er kjempeskummelt. Jeg er så redd for den j*vla hundesykdommen som de ikke finner ut av, men jeg har innsett at jeg ikke kan lufte hun i hagen lengre. Celine elsker å gå tur, og jeg føler at hun bare har blitt mer og mer ulykkelig av å ikke få gå på skikkelig lange turer.

Ukens høydepunkt
Det kan ikke være annet enn det nye designet på bloggen min, JEG ELSKER DET!!!

Ukens irriterende
Hva skjer med at enkelte skal prøve å jukse seg opp og frem? Det er jo en kjent sak at noen kjøper følgere på Instagram, men visste dere at man tydeligvis kan kjøpe trafikk til bloggen sin også? Det er en person (som endelig har blitt tatt for juks og fjernet) som har fått hele topplisten til å klikke. Vedkommende har kjøpt trafikk fra utlandet, for å få masse ikke eksisterende lesere på bloggen sin. ALTSÅ WHYYY? Skjønner ikke enkelte at en så stor plattform som blogg.no har teknikere som følger med på slikt? Hvor flaut er det ikke å bli tatt for å kjøpe lesere til bloggen sin? hahha jeg dør

Ukens serie
Det kan ikke være annet enn 90 days to fiance, det er virkelig den beste serien ever.

Ukens handeliste


Tights. HER / Jakke. HER / Kjole. HER

9 kommentarer

9 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. La merke til at den bloggeren WPK eller noe plutselig var høyt oppe🤔 men jeg gikk inn på bloggen og dere har jo så likt design også?? Har han herma etter deg😱

  2. De tallene du viser til på snap, er ikke blogg.no sine tall norske visninger, mens det du ser er alle land? ☺️

    1. Det er den blogg.no teller etter og har alltid gjort etter at egmont overtok 🙂 som sagt så er det teknikere på saken, og store deler av topplisten er klikk pga at noen jukser med tall.

  3. Virker som du har veldig behov for hvorfor du falt drastisk på topplisten.
    Btw du ser helt annerledes ut på snappene dine på treningsstudioet enn på YT-videoene dine. Hvorfor prøver du å se tynnere ut enn det du er, er det så viktig for deg? Bare vær stolt av kroppen din. Enn å alltid posere slik at du set mindre ut, alle ser at du prøver for hardt.

  4. Irriterende kommentarer ja… Åhhh, forstår meg virkelig ikke på de som skriver så mye dritt! Kommer aldri til å forstå det! Men det må jo väre usikre, sjalue folk som pröver å få flere folk ned til deres nivå! Så jeg håper du takler det bra! Du fortjener ikke å må deale med det! Stor klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *