LONG TIME NO SEE

Categories Blogg

Reklame | Annoselenker Nelly

Som dere kanskje så på Snapchat i går så hadde jeg besøk av fineste Ingrid. Vi har lenge snakket om at vi må catche opp da det er en evighet siden sist, så vi måtte selvfølgelig møtes når hun først var i Oslo. Jeg møtte faktisk Ingrid på vors rett før Paradise, så har vi hatt litt kontakt siden. Det som er så fint med henne er at hun er alltid en av de første til å sende melding å sjekke om hvordan jeg har det i tunge perioder, det er noe jeg virkelig setter pris på. Hun er virkelig en jente som bryr seg om absolutt alle rundt seg, og er ikke det en god egenskap så vet ikke jeg.

Jeg vet ikke om dere husker det, men da fjorårets deltakere ble sluppet så plukket jeg ut Ine og Leo som mine favoritter. Så det var liksom de to + Ingrid som var de jeg heiet på gjennom hele sesongen. Jeg er superspent på å se hvem som blir mine favoritter dette året, kanskje jeg skal lage et lignende innlegg når deltakerne blir sluppet? Det hadde jo vært så funny om jeg tok heeelt feil, for det gjorde jeg jo faktisk da jeg skulle tippe hvem Andrea kom til å gå overens med og ikke på Love Island. Det aller morsomste var at jeg først hadde tenkt å skrive at Morten!!! var den gutten Andrea kom til å gå minst overens med, haha jeg dør. Tok bare biiiittelitt feil der da gitt :)))

Nå er planen å komme meg på trening, så skal Ingrid og jeg finne på noe før jeg skal møte Martine senere i dag. Er det en ting jeg har bestemt meg for dette året så er det å bli mye flinkere til å prioritere å være sammen med vennene mine. Jeg er jo så heldig å ha SÅ mange gode venner, så det skulle vel bare mangle at jeg begynner å sette av mer tid til dem ♥

PS!!! Jeg får mye spørsmål om hvor jeg kjøper jakkene mine og mange av de er selvfølgelig fra.. NELLY!! haha. Jeg tenkte derfor at jeg skulle tipse dere om at Nelly har opptil 70 % rabatt på jakker. KLIKK HER 

4 kommentarer

4 thoughts on “LONG TIME NO SEE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *