UKENS HANDEL

Categories Blogg

Det er endelig mandag og det betyr HANDLEDAG! Jeg gleder meg alltid til mandager slik at vi kan fylle opp kjøleskapet vårt igjen. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke handle noe på butikken før det har gått en hel uke, så vi er ofte nesten helt tomme for mat når mandagen kommer.  Jeg vil være så økonomisk som overhodet mulig, og jeg bruker alltid unødvendige penger om jeg drar på butikken flere ganger i uken. Har vi ikke noe mat så drar vi selvfølgelig å handler inn, men vi prøver å bli flinkere til å spise opp det vi har liggende i fryseren for eksempel. Vi har uansett fått fylt opp kjøleskapet med masse digg, bare se på alt det her. 

Jeg vet ikke hva det er, men jeg har fått skikkelig dilla på pasta den siste uken. Jeg har aldri vært spesielt glad i det, men nå har jeg altså forelsket meg i “hjemmelaget” Pasta Carbonara. Det er så digg med “filetbiter”, penne og parmesan NAAAM!

8 kommentarer

8 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Eg og liker veldig godt pasta carbonara 🙂

    Meg og min kjære pleier ha ein del pasta, men me pleier å lage heimelaga saus.

    Starter med å steike litt smør, så ta litt mjøl oppi, og mjelk etter ein har rørt mjølet i smøret. Og koke det ei stund + ta ost tilslutt og krydre det litt 🙂 veldig godt 🙂

    Btw: Synes bloggen din er koselig følger med på den og snap 🙂

    Mvh Elisabeth

  2. Vet ikke om du innbiller deg at du er sunn, men verken tortillachips, carbonara, eller lasagne er sunt for å nevne noe.
    Ser at du kjøper slikt som cottage cheese og frosne grønnsaker, som får meg til å tenke at du prøver å være sunn. Men ikke alt det der kommer under sunt kjære deg.

    1. Er ikke Veggis, men jeg spiser bare lite kjøtt. Denne måneden bestemte jeg meg for å holde meg helt unna, og du hadde faktisk helt rett med skinke. Jeg måtte sjekke det opp etter kommentaren din, så tusen takk for at du sier ifra 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *