MERKELIGE TING JEG GJØR

Categories Blogg

SOME FUN FACTS

💡Da jeg var liten så fortalte pappa meg at jeg fikk edderkopper i øret om jeg ikke var flink til å vaske de, noe som selvfølgelig skremte en liten jente på 6-7 år. Jeg begynte derfor å rense ørene mine i frykt. Det er jo selvfølgelig ikke så rart å rense ørene sine, men jeg var så redd at jeg gjorde det tre ganger om dagen. Når du lærer deg noe fra du er liten så er det veldig vanskelig å venne det av seg i voksen alder. Jeg er ikke like ekstrem som jeg var før, men jeg føler meg seriøst stresset om jeg ikke får gjort det 2 ganger om dagen. En litt random, og kanskje litt ekkel funfact haha. 

💡 Jeg har brukt linser siden jeg var 12 år gammel, men likevel så klarer jeg alltid å glemmypen e å kjøpe meg nye eller å ta med på ferie. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme noe du er så avhengig av og bruker hver eneste dag?? Da Martine, Isabelle og jeg dro til Los Angeles så klarte jeg selvfølgelig å glemme å ta med meg noen. Jeg fikk heller ikke kjøpt nye linser i LA da du må ha papirer fra legen, så jeg gikk rundt med samme engangslinser i 2 uker. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det er mulig. 

💡 Jeg klarer ikke å snakke normalt til Celine, utenom de gangene jeg kjefter vel og merke. Jeg snakker til hun med en skikkelig rar babystemme, og kaller hun for ting som “babyyy mamma sin bæsjeprompe hunde”. Jeg forstår ikke hvorfor jeg forteller dere dette engang, hahaha

💡Jeg har jo fortalt dere tidligere hvor nøye jeg er på å rydde hjemme, men jeg vet ikke om jeg har snakket om hvor mange rare uvaner jeg faktisk har. Jeg klarer for eksempel ikke at det står noe fremme på benken, så om vi skal bruke det igjen så gjemmer jeg det alltid i skuffene slik at det ikke er synlig. Jeg klarer heller ikke å fortalte huset om ikke sofaen er ryddig. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mange ganger jeg har kommet for sent for at jeg bare måtte rydde sofaen før jeg dro. Jeg er så streng på hvordan det skal se ut oppe at jeg er den som må legge meg sist. 

💡 Jeg hater skrekkfilmer, men likevel så velger jeg å betale for å dra på kino å se de. Jeg vet at det er mange som virkelig ikke liker skrekkfilm som likevel ser på det, men jeg er den typen som holder meg for ørene, lukker øynene og ser på mobilen for å distrahere meg selv ettersom at jeg blir så redd. Jeg betaler med andre ord for å sitte i en kinosal, noe som egentlig er helt unødvendig. Jeg skal faktisk se IT i kveld, noe jeg egentlig ikke forstår hvorfor jeg gidder. Forhåpentligvis så lærer jeg kanskje en dag. 

1 kommentar

1 thought on “MERKELIGE TING JEG GJØR

  1. Uten sammenligning forøvrig, MEN har sett Gåten Orderud på NRK, og klarer ikke å ikke legge merke til hvor sinnsykt lik stemme du og Veronica har. Lukker jeg øynene er det som å høre på deg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *