ENDRING I PLANENE

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Lik genser. HER 
Bukse. HER

S A T U R D A Y 

Jeg skulle egentlig reise til Oslo i helgen for å dra på et par møter og overnatte hos Ine, men det ble heldigvis utsatt til neste uke. Grunnen til at jeg sier heldigvis er for at jeg absolutt ikke hadde hatt lyst til å reise fra Celine nå som denne sykdommen sprer seg, og for at alle venninnene mine har hund så det hadde ikke vært noen som kunne passet henne. Jeg skulle egentlig ta med Celine i helgen, men det hadde vært helt uaktuelt. Jeg er derfor veldig glad for at det ble sånn akkurat nå, og det virker også ganske digg å bare slappe av hjemme i helgen. Jeg skal få unnagjort litt jobb, vært sammen med venner, dra på kino og tatt meg en tur på Hot Yoga. Jeg har ikke vært på sistnevnte på en god stund nå, så det er på tide å rense sjela litt. 

Neste uke blir derimot veldig travel, for da skal jeg både til Oslo og Stockholm. Jeg fikk satt alle møtene mine til onsdag, så det kommer til å være en travel, men veldig morsom dag. Jeg tror ikke at jeg har fortalt dere det enda, men jeg reiser til Stockholm neste helg for å være med på Nelly-event. Det er virkelig så stas å ha blitt invitert, og jeg gleder meg til å møte alle sammen 🖤 Jeg har med andre ord mye fint å se frem til neste uke, så det er vel kanskje bare bra at jeg får vært hjemme litt også. Morten og jeg har jo nesten ikke fått kjent på hvordan det er å bo her ettersom at vi har vært så mye borte haha. 

 

10 kommentarer

10 thoughts on “ENDRING I PLANENE

  1. Jeg vil bare ønske deg en toppers kveld! 😁 Jeg hørte forresten på podcasten i går, jeg synes du tok det jævllig bra! Hehe! 😉 Lørrrrda klem til deg goding! ❤️

  2. Halloo, du har så fin farge på håret!! Og lurer bare på hvordan du får fargen til å holde seg? Vet at bleking sliter mye på håret, og etterveksten min kommer foort.. har slitet mye med å holde håret i en pen blond farge over lengre tid. Ha en fin kveld<3

  3. Hei 😊 du er skjønn og inspirerende🧡 kva heiter parafymen du bruker, de gikk så kjapt på snappchatten🙏😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *