MIN HELG GJENNOM MOBILEN

Categories Blogg

Lillevennen min <3 som endelig begynner å bli seg selv igjen.

Me and my smoothie, haha.

Valgfri juice, jordbær, ananas, cayenne, minte og blomkål bruker jeg i smoothien min.

På lørdag gikk jeg opp sherpatrappen, som er noe av det tyngste jeg har gjort på veldig lenge. Jeg blir like overrasket hver gang jeg oppdager hvor dårlig kondisen min faktisk er 🙁 haha

Det er alltid verdt det når man kommer på toppen, for shit for en utsikt.

Altså se på dette 😍

Jeg måtte selvfølgelig ta et skryte/turistbilde.

Fiiiine Tromsø <3

<3

I går dro jeg en liten tur ut sammen med Sophie og vennene hennes. Jeg har jo hatt veldig rolige helger her i Tromsø, så det var godt å være litt rundt mennesker igjen 😅💕

Jeg tok meg også tid til å krølle håret i går, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.

Hele outfiten er fra Nelly, men jakken er dessverre veldig gammel 🙁

<3 <3 <3

Fine jenter <3

Hva gjorde du i helgen? ❤️👫

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *