MIN HISTORIE

Categories Blogg

I går satt jeg å bladde gjennom gamle YouTube-videoer på kanalen min, og da kom jeg over denne. Det er noe av det mest krevende jeg har gjort på mange år, for det var ganske vanskelig å skulle åpne seg såpass mye opp som jeg gjorde i denne videoen. Jeg er likevel stolt over at jeg klarte å gjøre det, og det er vel kanskje en av de videoene som betyr aller mest for meg. Etter at filmene og seriene om 22. juli ble sluppet så har jeg fått en del spørsmål, så jeg bestemte meg for å dele denne videoen igjen slik at dere som ikke har sett den kanskje kan få svar på det dere lurer på.. <3

12 kommentarer

12 thoughts on “MIN HISTORIE

  1. Skjønner at du har vært igjennom noe helt forferdelig, men nå er det på tide å slutte å melke kua:)

    1. Unnskyld meg? Hva er problemet ditt? Hva feiler deg sånn helt seriøst? Tenk å si noe sånt til en person som har opplevd noe så tøft??? Tenk deg om 2 ganger før du skriver sånne ting. Nå ble jeg oppriktig skuffet over enkelte mennesker.

    2. Jævlig unødvendig kommentar? Tenk deg selv hvordan det ville vært 🙂 hilsen noen som mistet en kamerat!!!

  2. For en grusom og skremmende opplevelse det må ha vært, det er helt umulig å forestille seg den redselen. Sender deg mange klemmer og er glad for å høre at det går bedre og bedre <3 Takk for at du deler! Ønsker deg en fin uke <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *