DET ER FLAUT Å INNRØMME

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Sett HER (30%)

Jeg må bare fortelle dere om noe som er ganske flaut, for jeg har virkelig prøvd å holde meg selv opptatt de siste dagene for å ikke gå på veggen av kjedsomhet. Jeg lastet derfor ned Coinmaster etter mye om og men, og jeg har ALDRI i mitt liv vært så avhengig av et spill før. Jeg vil ikke vite hvor mange timer jeg har brukt inne på den appen, men det er nok alt for mye. Jeg har ikke bare brukt tid, men jeg har også bruk… PENGER. Jeg har aldri og da mener jeg AAALDRI brukt penger på et spill før, så jeg har bestemt meg for at jeg må slette det om jeg kjøper noe nytt nå. Jeg brukte derfor store deler av kvelden min i går på å prøve å verve vennene mine, så om det er noen søte blogglesere der ute jeg kan verve rop ut 😂❤️

For å komme meg litt unna både spill og kjedsomhet så skal jeg gå en laaang tur med Celine i dag. Julie kommer også innom for å levere litt mat til meg og hente Mie. Jeg har enda en uke igjen av karantene, så jeg kan ikke handle selv før neste mandag. Jeg synes egentlig det er helt greit, for jeg vet helt ærlig ikke hvor lyst jeg har til å møte andre mennesker akkurat nå. Selv om jeg personlig ikke er så redd for å få det, så ønsker jeg ikke å kunne bli smittet og i verste fall smitte noen andre. Jeg tror helt ærlig ikke at det kommer til å være så stor forskjell fra å være i karantene og ikke, ettersom at absolutt alt er stengt. Jeg håper bare vi alle er flinke nå til å ta ansvar, slik at vi forhåpentligvis kan få roet ned smitten og at hverdagen kan komme litt etter litt tilbake <3

9 kommentarer

9 thoughts on “DET ER FLAUT Å INNRØMME

  1. Du vet du ikke kan gå så veldig lang tur når du er i karantene? Da må du isåfall holde deg langt unna andre mennesker. Det kan heller ikke komme noen innom deg, så hun må sette maten utenfor døren, også kan du hente det når hun har dratt.

    1. Hahah folk ass !!!

      Alle ska blande sæ i ALT og ALT det alle gjør.. Sofie e no like oppdatert som ALLE oss andre via nyheta, det e ikje akkurat så mye anna som dokke opp på dæm plassan no om dagan 🙂

      Sååå pass dåkkers ega saka om dagan heller 🙂

      Sofie e ikje dom, ho kan reglan bedre enn DÆ, kjære “S” ! <3

  2. Fine klær 🥰💖

    Syyykt lætt og bli avhængig av spæll, dessværre 😂👍

    Men godt og få dagan bort på spæll i ny og ned 💖

    Klæm 💖

  3. Anbefale dæ og prøve 5 feil også, fyy det e virkelig nåkka man bli avhængig av.. ska bare spælle “litt” også har man spælt 50 bana 😂💖

    Da kjede du dæ værtfall ikje vist du prøve det dær 😂👍

    Man må ha 5 eller 6 gule stjærne før at man har greid det 100% 💖

    Gi dæ en sjanse og prøv det 💖

    🌷🌷🌷

  4. Tror nok hun vet godt reglene 🙏 Og tror nok IKKE at Sofie Caroline bryte dem. Å jeg blir så forbanna når jeg ser folk bryter karantene og isolasjon. Her må vi stå sammen. Vil forresten benytte anledningen til å si at jeg synes du er et godt forbilde,ei klok jente,med sunne verdier. Jeg har aldri kommentert en blogg før, og følger veldig få. Litt for å følge med på hva som “foregår ” der ute. Er 45 år og har 3 flotte gutter. Må si at jeg beundrer deg for det du har oppnådd, det vil oppnå og ønsker å bruke tiden din på fremover. Følg drømmene dine – du er go’❤

    1. Jeg er såå enig! Det har tatt lang tid for mange å begynne å følge reglene, da tenker jeg spesielt på de som har dratt å handlet, dratt på hytta og gjort alle disse tingene selv om man har fått beskjed om å holde seg inne. Det er kjedelig for oss alle, men skal vi få stoppet dette fortest mulig så må ALLE jobbe sammen. Jeg tenker også for så mange bedrifter sin del, som er helt avhengig av at det er mennesker ute å går i gatene!

      Ellers, tusen takk for en kjempe fin kommentar 😭❤️❤️ Så utrolig hyggelig å høre!

      Masse klemmer til deg<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *