MIN JULAFTEN I BILDER

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjolen finner du. HER

Se så skumle de nissene her er? Jeg hadde aldri turt å hatt de hjemme 😂

Jeg har jo fått helt dilla på å gå med hestehale, så jeg bestemte meg for å krølle håret mitt for engangsskyld.

Elsker kjolen min, den er SÅ fin! Jeg brukte den på Nelly-eventet også om dere husker?

Dette var min julemiddag. Vegetarboller med kålrabistappe, brokkoli, gulrøtter og pommes frites.

Celine har alltid et øye igjen når hun er trøtt, så det ser ut som at hun blunker, hahhha!

Er jeg den eneste som fortsatt får strømpe fra “nissen”?

Snille mamma som ga meg alt dette i nissestrømpen <3 Jeg virkelig ELSKER produktene fra Rituals.

Nammmm <3

Se på dette kortet jeg fikk av Elise! Jeg ble seriøst rørt til tårene. Jeg vet virkelig ikke hva jeg har gjort for å fortjene så mange fantastiske venninner <3 Lucky me.

19 kommentarer

19 thoughts on “MIN JULAFTEN I BILDER

  1. Så fiiin! Jeg fikk også julestrømpe av min mor, som den 35 åringen jeg er, haha! 😍 Sååå koselig! Ha en fortsatt nydelig jul fine deg! Stor klem! ❤️

  2. Hei.

    Jeg titter innom forskjellige snappere, og noen ganger følger jeg link til blogg som dere legger ut, men jeg møter ofte boe som jeg ikke skjønner noe av.. Hvorfor tegner dere over bilder, klusser over som om det skal “friste” oss til å gå på linken, jeg rister litt på hodet for det har motsatt effekt, man provoserer bort lesere enn å faktisk gjøre så de ønsker å klikke for å se. Det er så gjennomsiktig og litt sånn “nå tar jeg et bilde og klusser over for så å legge det ut” 😅Hvorfor ikke bare skrive en fristende setning eller to? Uten et bilde som det er klusset over? Det er så ekstremt synlig hva man prøver på 😅 Jeg er kanskje dum, men jeg lurer på hvorfor dere velger å gjøre det?Beklager altså…. Men nå må jeg bare spørre…

    1. Ser ikke helt forskjellen på et bilde som gjør noen interessert og en tekst? Er jo mange som lar seg provosere når de føler at teksten er mer spennende enn selve innlegget, så tror aldri man kan gjøre alle fornøyde 😅

      1. Takk for svar.

        Men… Bilde fjlr en ikke interresert fordi du klusser på bildet, du tar et bilde for så å bevisst ødelegge det. Du legger det ut, så hvorfor legge det ut om du så skal skjule det? Du tenker der gjør oss nysgjerrig, men er bare provoserende. Om du skriver noe så skriver du noe, kort og enkelt uten å ødelegge noe så “dere skal ikke få se”, skriver du noe skjønner man at du ikke kan skrive et helt blogginnlegg på en snapp, da klikker man se inn. Da blir det mer: Om dere vil lese mer så klikke her. (Ikke sånn: Her er et bilde som jeg klusser over, men dere får bare se det hvis dere klikker dere inn, press press). Skriver du noe føles det hyggeligere å klikke seg inn på linken. Da ser det ikke så opplagt prøver å presse. Det er en veldig umoden måte å reklamere på.

        Et tips… For blir ikke mer lesing på meg og mine venninner.

      2. Takk for svar.

        Men… Bilde gjør en ikke interresert fordi du klusser på bildet, du tar et bilde for så å bevisst ødelegge det. Du legger det ut, så hvorfor legge det ut om du så skal skjule det? Du tenker der gjør oss nysgjerrig, men er bare provoserende. Om du skriver noe så skriver du noe, kort og enkelt uten å ødelegge noe så “dere skal ikke få se”, skriver du noe skjønner man at du ikke kan skrive et helt blogginnlegg på en snapp, da klikker man se inn. Da blir det mer: Om dere vil lese mer så klikke her. (Ikke sånn: Her er et bilde som jeg klusser over, men dere får bare se det hvis dere klikker dere inn, press press). Skriver du noe føles det hyggeligere å klikke seg inn på linken. Da ser det ikke så opplagt prøver å presse. Det er en veldig umoden måte å reklamere på.

        Et tips… For blir ikke mer lesing på meg og mine venninner.

  3. Hei ny følger her. du er en rå dame altså. digger deg 😊 du er veldig lik meg selv på mange måter 😁 elsker å lese bloggen din. Så fin i den kjolen, ønsker deg og dine en fortsatt fin romjulstid 🎄🎄🎄

  4. Hei! Ser at du skriver at du er 10% vegetarianer. Du vet at det er gelantin i de haribo godteriet?

    1. Ja, så da går det vel innafor de 10% :pp hahah neida! Jo jeg vet, så jeg er vel 98% vegetarianer da. Om jeg kjøper godteri selv så kjøper jeg typ bare på Rema da de har vegansk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *