MIN “NYE” HVERDAG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genser. HER

De 2 siste årene har jeg vært veldig heldig med å ha Morten som kan hjelpe meg med absolutt alt, noe jeg virkelig fikk kjenne på sekundet etter at jeg kom hjem fra Oslo. Jeg måtte dra til Elise klokken 10 på kvelden for å få hjelp med noen annonsør-bilder, noe jeg ellers har hatt tilgjengelig så og si 24/7 hjemme. Jeg skal jo være ærlig å innrømme at jeg nok har tatt det litt forgitt, og at jeg nå virkelig må gå inn i nye rutiner og planlegge mer enn hva jeg har måtte gjøre tidligere.

Jeg har heldigvis Elise som driver med mye av det samme som meg, og som seriøst alltid stiller opp. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten henne, og jeg kan si så mye som at jeg nok ikke ville klart å levere like gode bilder som det dere er vandt til. Det er mange omstillinger i min “nye” hverdag, men jeg har bare fått mer og mer troen på at jeg kommer til å klare meg helt fint. Det skal sies at jeg sov med alle lysene på i natt for at jeg var så redd, men jeg vet at det bare er midlertidig. Det morsomme er at jeg har fikset alarm til alle dører og vinduer, men la meg med nøkkelen i ytterdøren i natt. Jeg forsto ikke hvor den var da jeg våknet, og ble mildt sagt oppgitt over meg selv da jeg innså hvor den var. Det er ikke akkurat så mye vits med låste dører og alarm om jeg lar nøkkelen stå ute i døren en hel natt, haha.

Det er jo så mange andre influensere som ikke har en kjæreste som kan hjelpe de døgnet rundt, så jeg vet at jeg kommer til å klare meg helt fint jeg også. Vi mennesker er jo ekstremt vanedyr, men jeg tror at så lenge man gir det litt tid så vil alt bli bra til slutt. Jeg har jo lenge snakket om at jeg hadde hatt godt av  å bo alene for å utvikle meg og ikke være så avhengig av andre, så jeg fikk jo dessverre det jeg “ba” om. Jeg er jo også så klisje som menneske at jeg tror alt skjer for en grunn, så jeg vet at vi begge kommer til å vokse mye på dette og kommer til å ta med oss mange erfaringer videre i livet. Jeg er jo så heldig at jeg har så mange gode venner rundt meg, og om savnet en dag skal bli for sterkt så er det jo bare å sette seg på et fly. Alt ordner seg uansett, det vet jeg.

1 kommentar

1 thought on “MIN “NYE” HVERDAG

  1. Beklager å si det, men kjenner det irriterer når du påstår at du sier at du ikke har gjort noe med fillers. Alle ser jo at du har gjort noe med leppene! Om det er lipliner, fillers eller tatovering av noe slag. Du lurer i vertfall ikke meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *