HAPPY BIRTHDAY..

Categories Blogg

Denne dagen vil alltid være litt vond, litt rar og litt trist. I dag skulle du egentlig ha fylt 55 år, men du fikk ikke sjansen til å bli eldre enn 45. Jeg tenker på deg ofte, og liker å drømme meg bort i tanker om hvordan livet ville vært om du fortsatt var her den dag i dag. Hva ville du sagt? Hva ville du ha tenkt? Det er så mye du har gått glipp av, og så utrolig mye som har skjedd i livene våre. Jeg tenker også ofte på hvor du hadde vært og hva du hadde gjort.

Jeg savner deg bare så uendelig mye, men jeg må på en eller annen måte bare lære meg å leve med savnet. Du vil aldri komme igjen, og vi vil aldri få sjansen til å skape nye minner sammen. Det er derfor viktig å ta vare på de vi har, for du vil alltid være i hjertet mitt. Det er det ingen som kan ta fra meg, uansett hvor langt borte du er… <3 Gratulerer med dagen fineste pappaen min, jeg elsker deg så mye.

4 kommentarer

4 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *