MIN VALENTINES

Categories Blogg

Jeg hadde egentlig ingen planer om å gjøre noe som helst på Valentines, men så bestemte jeg og Tobias oss for å dra på kino. Jeg kan ikke huske sist jeg var på kino, så det var virkelig på tide å finne på noe annet enn å trene, spise og jobbe 😅 Det som kanskje overrasker meg mest er at jeg trives skikkelig sånn som jeg har det nå, men det var selvfølgelig digg å kunne få en liten forandring. Dette var jo tross alt første gang på veldig mange år at jeg er singel på Valentines, så det måtte selvfølgelig feires. Vi så forresten The Marksmann på kino, som jeg anbefaler på det sterkeste. Det var en utrolig spennende og ikke minst fin film. Hva gjorde du på Valentines? <3

1 kommentar

1 thought on “MIN VALENTINES

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *