NÅR REISER JEG EGENTLIG?

Categories Blogg

Åhhhh som jeg kjenner lengselen etter Los Angeles, varme, palmer, en normal hverdag, catch, utestedene og generelt livet vi en gang kjente til 🥺💕 Jeg har fått utrolig mange spørsmål om når jeg tenker å reise til USA, men svaret er så enkelt som at jeg ikke vet. Grensene til USA er stengt for Europa, og selv om det finnes andre måter å komme seg dit på via å reise gjennom andre land, så har jeg likevel bestemt meg for å vente. Jeg har vært innstilt på at dette kommer til å ta tid, og jeg har på en måte bare godtatt at ting er som de er. Jeg tenker fortsatt å bruke de neste årene til å bare reise og oppleve nye steder, men frem til da så har jeg på en måte ingen andre valg enn å bruke tiden her hjemme godt. Jeg kunne selvfølgelig satt meg på et fly nå, men jeg kjenner at jeg ønsker å vente litt med reisingen. Det gir meg ingenting å reise som sånn situasjonen er akkurat nå, så da velger jeg heller å prøve så godt jeg kan med å skape innhold hjemmefra.

Jeg har også brukt denne tiden på å være mer rundt familie, ta meg mer tid til å få det bedre inni meg, begynt å fokusere mer på trening og fått meg gode rutiner. Jeg vet at jeg mest sannsynlig aldri kommer til å ha det så rolig som jeg har hatt det det siste året, så da er det bare å være flink til å utnytte denne tiden godt. Jeg vet jo alt det morsomme jeg har som venter på meg når ting begynner å åpne opp litt igjen, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. En liten ting jeg bare ønsker å legge til, for jeg ser at veldig mange tror jeg skal flytte til Los Angeles, noe som ikke stemmer. Jeg tenker å reise mye frem og tilbake, samtidig som at jeg reiser verden rundt. For å kunne flytte til USA må du enten gifte deg, få deg en jobb eller begynne å studere 🤪

6 kommentarer

6 thoughts on “NÅR REISER JEG EGENTLIG?

  1. Du har jo sagt at du skal flytte dit og studere blandt annet.
    Du skryter stadig vekk av treningen din . Kan du ikke legge ut planen din her på bloggen? Hvilke øvelser du tar osv ? Det hadde vært til inspirasjon. Og mer innhold på bloggen.

  2. Høres lurt ut og vente ❤

    Fine bilda ♥️

    Covid irritere mæ jææævlig mye.. men man får ikje gjort nåkka me det.. 😡

  3. Synes du er et godt forbilde under pandemien i forhold til dette med reising og generelt rundt det å ikke omgås så mange forskjellige mennesker! Kommenterer så og si aldri, men ville bare si dette haha 😊 Elsker å reise jeg også og håper det vil være mulig å dra på tur igjen om ikke så alt for mange måneder 🤞🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *