HVA TENKER MORTEN OM Å FLYTTE TIL TRONDHEIM?

Categories Blogg

Det er nå bare litt over 2 måneder til vi flytter til Trondheim, og jeg har fått utrolig mange spørsmål om hva Morten egentlig tenker om å flytte hit. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at det er jeg som hadde lyst til å flytte, og ikke han. Jeg har alltid forstått hvorfor Morten har ønsket å være igjen i Oslo, så jeg er veldig takknemlig for at han bestemte seg for å gi Trondheim en sjanse. 

Det som Morten har bekymret seg mest for når det kommer til flyttingen er jo at han drar fra alle vennene sine, og at han skal gå glipp av eventer og andre ting som skjer i Oslo. Morten er en sånn person som må være med på alt hele tiden, og blir stresset om han går glipp av noe. Det er ikke akkurat så mange eventer/arrangementer her i Trondheim, men jeg tror egentlig han bare har godt av å lære seg å slappe av litt. Vi skal jo også kjøpe oss bil sånn at vi kan kjøre til Oslo de gangene vi trenger det, så jeg tror helt ærlig ikke at vi kommer til å gå glipp av noe. 

Selv om jeg er mer positiv til flytting enn han, så er vi begge enig om at vi skal gi det en sjanse. Jeg har jo også sagt til Morten at jeg er med på å flytte om han ikke trives her, for jeg vil jo selvfølgelig bo et sted der vi begge føler oss hjemme. Vi får bare ta en dag av gangen, så får vi se hva som skjer ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *