MINE FORVENTINGER TIL AVSTANDSFORHOLD

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå som det bare er en liten uke til jeg snart skal være i et avstandsforhold, så har jeg selvfølgelig lagt meg opp noen tanker og forventinger om hvordan det kommer til å være. Det er rart å tenke på at jeg skal reise hjem alene, og at for første gang i mitt liv skal bo helt for meg selv. Som dere vet så har jeg vært veldig frem og tilbake hva jeg føler rundt det hele, men jeg har endelig kommet dit at jeg tror det kommer til å gå helt fint. Jeg skal for aller første gang i mitt liv bare “være meg”, noe jeg tror er veldig sunt.. Jeg tror også at det kommer til å være veldig bra for forholdet vårt da vi har vært konstant rundt hverandre siden Mexico i 2017.

Vi bor ikke bare sammen, men vi jobber også sammen. Vi har ikke den tiden fra hverandre som de aller fleste da man drar på hver sin jobb, så jeg er helt sikker på at dette bare kommer til å være sunt for oss. Jeg tror alle forhold har godt av å være litt fra hverandre, så jeg er helt sikker på at vi kommer til å vokse veldig på dette. Jeg kan bare se for meg hvor godt det kommer til å bli å se hverandre igjen etter å ha savnet hverandre så mye. Jeg tror vi kommer til å være mer romantiske og sette av mer tid til hverandre når vi bare har noen dager sammen. Det er selvfølgelig noe man burde være flink til ellers også, men det er enkelt og ta hverandre forgitt når man har den andre tilgjengelig 24/7.

Jeg kan også se for meg at sexen blir bedre når man ikke ser hverandre hele tiden, at det kanskje blir litt sånn som da man var nyforelsket. Jeg ble nesten litt flau over å skrive den setningen, men det er noe jeg absolutt tror stemmer. Som dere kanskje hører så er jeg veldig positiv til dette, så jeg er spent på å se hvordan det faktisk kommer til å være. Jeg vet jo at det ikke bare er en dans på roser å bo i to forskjellige byer, men jeg tror veldig på at man må fokusere på de positive tingene fremfor de negative om det skal fungere. Jeg gleder meg veldig til å ta med dere på denne reisen, og kunne dele oppturene og nedturene med dere. Jeg er helt sikker på at det er mange som vil kjenne seg igjen i situasjonen vår, og forhåpentligvis så kan vi ta denne reisen sammen <3

PS: Rabattkode: NILSEN25 gir dere 25% på HELE Nelly til og med 27 November. KLIKK HER 🖤

10 kommentarer

10 thoughts on “MINE FORVENTINGER TIL AVSTANDSFORHOLD

  1. Forstår vekdig godt at du er spent på dette nye kapittelet! Som du sier, blir det nok en viktig utfordring å bo alene for förste gang! Selv syns jeg nå det er helt härlig! Men jeg kunne ikke se for meg det för, da jeg alltid har hadd samboer. Men blir det for ille, kan du jo også flytte til Oslo, å leie ut leiligheten deres kanskje…? Time will show!
    Klem til deg fine! <3

  2. Jeg må le av hvordan du takler negative kommentarer. Man får jo bare lyst til å kommentere mer egentlig. Haha.
    Kanskje du skal ta deg en «tur» på Jodel, høre hva andre kjendiser sier om deg, om du virkelig er av den oppfatning av at kun 2 personer har dårlig inntrykk av deg.
    Jeg tror ikke det er så dumt for deg å få deg litt selvinnsikt, kanskje lytte til kommentarene i noen minutter før du konkluderer at det er stakkars dem.

    Husker at du truet med å bygge en sak hos politiet fordi du kan se IP-adresse? Hehe, det var morsomt å lese! Du ser jo absolutt ingenting ved å se din leserens IP-adresser kjære deg.

  3. Jeg tror forresten at Morten kommer til å stortrives i Oslo. Være med vennene sine, jobbe og være sosial! Slippe å bli mast på hver eneste dag om å at han må stå opp, rydde etter seg osv. Altså total frihet. Samtidig som at han slipper de kjedelige rutinene med deg hver dag. Jeg unner han skikkelig dette, og jeg håper du ikke maser på han hver kveld om å sende nattamelding. LA HAN LEVE LIVET SITT 🙂

  4. Ikke så veldig relevant til innlegget 🙂 men hvor henter du resepter til de kjøttfrie middagene dine?

  5. Du klare det !! 😃♥️

    Bare si det te dæ sjøll, så går det nok bra ♥️

    Men kunne du skreve ett innlægg på kordan det va og bo i Tromsø og om du trives dær når du e dær og om du kunne tænkt dæ og fløtte dit tilbake ? 😃♥️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *