NOEN GODE GRUNNER TIL Å IKKE DRIKKE ALKOHOL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker nelly

Beklager for null oppdatering i går, men som alle andre dager så er jeg ikke i stand til å gjøre så veldig mye når jeg har drukket dagen før. Morten og jeg sov frem til klokken 1, og etter det lå jeg bare å sofaen å så alle Fitfy Shades filmene + mean girls. Jeg hadde med andre ord en veldig lite innholdsrik dag i går, og som vanlig stresser deg meg når jeg ikke klarer å prestere slik jeg ønsker. Jeg har faktisk komme dit at jeg har lyst til å kutte betraktelig ned på festingen. Det er nesten litt synd at hele desember bare er en ren fest, og at det er måten vår å feire noe på.

Jeg synes så absolutt det er gøy en gang i ny og ne, men jeg har veldig lyst til å lære meg å dra ut edru. Det eneste problemet er at hver gang jeg prøver så ender jeg bare opp med å dra hjem for at fulle mennesker er så irriterende (inkludert meg selv) haha. Jeg  var en av de irriterende i går, og klarte blant annet å miste telefonen min (som en veldig søt jente passet på) og jeg hadde så vonde sko at jeg fortsatt har blemmer under bena. Jeg tenkte uansett at jeg skulle lage en liste med noen gode grunner til å ikke drikke.

PS: Rabattkode: NILSEN25 gir dere 25% på HELE Nelly til og med 27 November. KLIKK HER 🖤

👍 Du sparer mye penger på å ikke drikke. Taxi frem og tilbake, alkohol ute på byen og nattmat (denne klarer jeg aldri å droppe)

👍 Du slipper å gjøre noe du angrer på dagen etter. Hvor mange av oss har ikke våknet opp dagen derpå å hatt skikkelig fylleangst over alt man har gjort og sagt?

👍 Mange endrer veldig personlighet å kan fort gjøre ting man ellers ikke ville gjort, og hvor kjipt er det ikke å  må stå inne for noe du egentlig ikke ville gjort? De aller fleste endrer vel personlighet etter noen drinker, men vi kan vel si det sånn at noen er verre enn andre.

👍 Hva skjer egentlig med alle dumme meldingene vi vi synes er helt geniale å sende i fylla? Det har vært så mange ganger jeg har våknet opp dagen derpå for å så slette meldingene uten å lese gjennom da jeg ikke orker meg selv. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan man kan tenke at det er en god ide å fylletekste noen???

👍 Det er jo åpenbart ikke bra for kropp og sinn å drikke alkohol, så det alene er jo en god grunn til å drikke.

Hva er dine gode grunner til å ikke drikke alkohol? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *