MINE MÅL FOR 2021

Categories Blogg

Ettersom at jeg har klart å ha det så fint i 2020 med tanke på alt som har skjedd, så er jeg 100% sikker på at 2021 kommer til å bli et helt fantastisk år. Først kom corona, så gikk jeg gjennom et brudd, vi solgte leiligheten vår med 200.000 i underskudd og Celine ble kjempesyk. Jeg har ikke kunne rømt fra problemene mine ved å reise bort, men likevel har jeg aldri vært lykkeligere. Jeg har lært så mye dette året, og jeg kunne virkelig ikke vært foruten det. Selv om jeg er veldig takknemlig for mye av det 202o har gitt meg, så kjenner jeg at jeg er klar for et nytt år. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av målene jeg har for dette året 💕

MINE MÅL FOR 2021

❤️ Jeg skal forhåpentligvis reise masse, oppleve alle de stedene jeg har lyst til å dra til og reise på cruise

❤️ Jeg skal fortsette å jobbe med meg selv og egen lykke. Det er så utrolig viktig å legge tid og energi i egen helse, så jeg skal absolutt fortsette med det dette året.

❤️ Jeg skal lansere det ene prosjektet jeg har jobbet med i flere måneder, SHIT SOM JEG GLEDER MEG.

❤️ Jeg skal fortsette med de gode rutinene jeg har fått når det kommer til trening. Det gir meg så mye motivasjon og energi av å trene som jeg gjør akkurat nå, så jeg skal absolutt fortsette med det i 2021.

❤️ Jeg har kommet inn i så gode rutiner når det kommer til søvn, så jeg tenker at jeg skal bli enda flinkere i 2021.

❤️ Satse enda mer på jobben min, og jobbe enda hardere enn det jeg har gjort dette året. Jeg lover dere at det kommer til å bli så mye bra innhold her med engang jeg får startet å reise igjen. Shit som jeg gleder meg til å ta dere med på denne reisen <3

❤️ Tilbringe mer tid sammen med venner og familie.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *