NOEN AV JULEGAVENE JEG FIKK

Categories Blogg

Jeg har virkelig verdens beste familie og venner, for shit så fine julegaver jeg fikk. Jeg føler meg bare så utrolig takknemlig for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Ekte venner som heier på deg, støtter deg og som alltid er der for deg er ingen selvfølge, og jeg har vært så heldig å få så mange fine jenter i livet mitt. Jeg har sagt til alle vennene mine at jeg ikke hadde behov for julegave i år, ettersom at jeg har alt jeg trenger. Det er jo ingen hemmelighet at jeg “får” mye via jobben min, og nå som jeg ikke har egen leilighet mer så er det unødvendig å kjøpe interiør. Jeg hadde ikke ønsket meg noe som helst, så det varmet hjertet mitt når jeg så hvor kreative dem hadde vært. Elise skulle spandere middag på meg på Catch som er vår favorittrestaurant i LA. Zelia og Silje ga meg “prosecco pong” og middag neste gang jeg er i Trondheim. Martine ga meg cashpoints som jeg kunne bruke på å bestille meg flybilletter til Los Angeles, og listen fortsetter 🥺 Jeg fikk også penger av venner og familie som skal inn på “reisekontoen” min.

Jeg er seriøst så takknemlig, og jeg gleder meg bare til verden er tilbake til normalen slik at jeg kan bruke alle de fine gavene jeg har fått ❤️ Fikk du noe fint til jul? 

2 kommentarer

2 thoughts on “NOEN AV JULEGAVENE JEG FIKK

  1. U look stunning in that dress 🥰🥰 Hvor er den fra?
    Viktig å ha venner og famile som støtter deg og løfter deg frem og opp 😊😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *