MINE PLANER FOR DENNE UKEN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Biker HER / Veske HER

  1. Jeg skal starte på prosjektet mitt som er det aller største som har skjedd hittil i min karriere. Egentlig så skulle jeg vært påbegynt for lenge siden, men på grunn av alt som har skjedd den siste tiden så har jeg måtte utsette det. Jeg gleder meg sånn til jeg kan dele det med dere ❤️ ooog jeg håper selvfølgelig at dere blir like glad som meg.

2. Jeg har kommet inn i så god treningsrutine og skal selvfølgelig fortsette med det. Det er så deilig å ikke føle at man går glipp av noe, slik at jeg kan fokusere på de tingene som virkelig gir meg noe godt.

3. Jeg skal i et telefonmøte angående noe jeg har tenkt på veldig lenge. Hadde det ikke vært for corona så skulle det nok allerede ha vært i gang, men jeg har bestemt meg for å begynne å planlegge det sånn at alt er klart til den dagen jeg faktisk kan starte på 😍 Dette er noe jeg er ganske sikker på at dere kommer til å digge, så jeg gleder meg veldig til å kunne dele det med dere!!

4. Jeg skal fikse både vipper og bryn denne uken. Jeg kjenner at jeg savner skikkelig å ha vippeextensions nå, så jeg er klar for å begynne på igjen. Det er bare så deilig å føle seg skikkelig fresh når man våkner opp, og man trenger jo typ ikke å bruke sminke når man både har vipper og bryn on fleek.

5. Jeg skal jobbe masse! Avtale samarbeid, skrive blogginnlegg, spille inn YouTube-videoer, ta bilder til Instagram og stalke andre profiler sånn at jeg kanskje kan få litt inspirasjon igjen. De tre neste månedene skal kun drøye seg om jobb, jobb, jobb og enda mer jobb. Jeg skal jo også fullføre en av mine største prosjekter, så jeg kan ikke akkurat ligge å slappe av om dagene.

6. Sandra og jeg skal kjøre til Sommarøy med engang vi har vært med oss. Vi har bestemt oss for at vi bare må være fleksible ettersom at været her endrer seg annethvert minutt. Vi har tenkt å lage litt vlogger der vi viser dere Tromsø, i tillegg til at vi skal få til noen kule bilder. Vi er derfor avhengig av at det ikke pøsregner når vi skal dit 😂

4 kommentarer

4 thoughts on “MINE PLANER FOR DENNE UKEN

  1. Hei. Fikk nettopp med meg dette med vesle gullet ditt. Det var trist å høre. Uansett hva du gjør så ville jeg bare tipse deg om at enkelte dyrleger har spesial utstyr som passer på hjerte og andre ting under operasjon. Som er beregnet på disse små rasene. Og vis hun har ligget i narkose før og ikke hatt noe problemer med det så er jo det er bra ting. Veterinær Høyskolen i Oslo der er de veldig dyktige. Jeg har alltid sjekket litt rundt når det har vært ting med narkose. For det er mye lettere å gi fra seg de når man føler seg trygg på dyrlegen. Lykke til med valget ditt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *