JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Hvilken disney film så du i går?
Jeg så på 101 Dalmatiner <3

Hva er dine tanker rundt abort?
Jeg tenker at man må gjøre det som er rett for seg selv, og at det er ingen andre som skal bestemme over din kropp og hva som er rett for deg. Det valget må være hundre prosent ditt å ta.

Har du det virkelig så bra som du hele tiden prøver å fortelle oss? Føler at du er veldig trist?
Det må være første gang jeg hører det på mange måneder, for jeg har så og si bare fått tilbakemeldinger på at jeg stråler for tiden, haha! Men ja, jeg har det virkelig så bra som jeg forteller dere. Selvfølgelig har jeg mine ups and downs jeg også, og noen perioder er tyngre enn andre. Jeg har for eksempel hatt det ganske tøft nå som Celine har vært syk, det har vært flytting og jeg har fått flere dårlige nyheter etter hverandre, men alt i alt så har jeg det veldig bra <3 Jeg er lykkelig for første gang på veldig lenge.

Favoritt sang?
People you know – Selena Gomez

Når fikk du din første kjæreste?
Da jeg var 13 år gammel.

Har du hatt mye krangler i vennegjengen din?
Nei, det har jeg ikke. Det skal veldig mye til for at krangler oppstår da vi kjenner hverandre godt, og vi har mye forståelse for hverandre. Jeg kan ha en dårlig dag rundt vennene mine uten at noen blir sure eller fornærma, og motsatt. Vi kan si dumme ting eller drite oss ut uten at noen tar det personlig. Jeg er bare så glad for at jeg har så mange fine mennesker rundt meg, der jeg kan være meg selv på godt og vondt.

Hva er dine langsiktige mål?
Få det enda bedre enn hva jeg har det nå, dyrke meg selv og forholdene til menneskene som er i livet mitt. Jeg skal fortsette å utvikle meg når det kommer til jobb, og jeg skal bare bli bedre og bedre for hvert år som går. Jeg skal en dag ha noe som bare er mitt, og jeg skal vise alle som har fortalt meg gang på gang at jeg ikke kan gjøre det, at jeg kan.

Hva er dine kortsiktige mål?
Bruke denne høsten/vinteren på å utvikle meg selv. Kun fokusere på jobb, trening, venner og familie. Jeg skal få nok søvn, utvikle meg når det kommer til jobb, produsere mer og ikke minst bedre innhold. Jeg skal utforske Tromsø sammen med Sandra, og ta dere med på min nye hverdag.

Hvor ofte trener du?
3-5 ganger i uken. Det varierer veldig fra uke til uke, og hvor mye jeg har å gjøre.

Ser du på “skal vi danse”? i så fall, hvem heier du på?
Ja, det gjør jeg! Marte & Benjamin, og Nate & Helene.

Hvordan finner man nye venner i en alder av 23 år?
Hmmm godt spørsmål! Jeg synes selv det kan være vanskelig å møte nye mennesker når man ikke går på skole mer og jobber hjemmefra, men kanskje du kan bli kjent med noen på jobben/skolen? Nesten alle av mine bekjentskaper har kommet gjennom andre, eller gjennom jobb/skole. Jeg vet at mange også bruker forskjellige datingapper for nye bekjentskap, kanskje det kan være noe du kan teste ut? <3

Hva holder deg våken om natten?
Jeg kan jo overtenke/stresse veldig over alt mulig. Jeg har tidligere vært veldig redd for å bli hengt ut, at andre skal mislike meg og jeg har vært veldig opptatt av å bli likt. Jeg har måtte jobbe veldig mye med tankegangen min det siste året, og fysøren som det har hjulpet. Stresset har gitt slipp litt etter litt, og akkurat nå er jeg der at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva andre synes om meg. Så lenge jeg vet hvem jeg er, og så lenge jeg er en god venn, datter, søster, barnebarn og generelt et godt menneske, så har det ikke så mye å si hva alle andre tenker. Så akkurat nå så er det tanker rundt fremtiden som holder meg våken. Jeg drømmer meg bort til Los Angeles, New York, utvikling og reising. Jeg kan ikke vente til alt dette er over, og jeg endelig kan starte på reisen min.

Trives du i Tromsø?
Ja, det gjør jeg <3 Jeg har funnet en ro jeg ikke har kjent på veldig lenge, og jeg føler meg… fri?

Hva synes du om singeltown?
Jeg elsker jo reality, og jeg tror det kan ha veldig potensiale til å bli bra!!

Hvordan snakker/flørter man med noen man føler er for bra for deg?
Min umiddelbare tanke er at du er så bra selv, så det finnes ingen som er “for bra” for deg. Møter du på noen som oppfører seg som de er bedre enn deg, så er det uansett ikke noen du har lyst til å omgås. De vil alltid minne deg på at de er bedre, sterkere, kulere, rikere, penere and you name it. Mitt beste tips er å omgås mennesker som løfter deg opp. Heier på deg, støtter deg og som har troen på deg. De som får deg til å føle deg bra. De som er flinke til å fortelle deg hvor flink du er, hvor bra du er og alt du får til. Det er sånne mennesker du burde ønske å ha i livet, for jeg er helt sikker på at du er så mye bedre enn du selv tror!

Kommer du til å dele bilder av dine fremtidige barn/tjene penger på de?
Først og fremst så tror jeg nok kanskje ikke at jeg kommer til å få egne barn, og jeg vil mye heller vil møte noen som har barn fra før av. Skulle jeg fått mine egne så hadde jeg nok ikke delt så mye på sosiale medier, og jeg hadde i alle fall ikke brukt barna mine i reklame. Jeg synes det er ganske spesielt å gjøre, men det virker til å være veldig vanlig? Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg hadde følt om mamma hadde tjent masse penger på meg som barn, men jeg tenker at det må være opp til hver enkelt å bestemme. Det er bare min personlige mening.

Hvordan tror du andre oppfatter deg?
Umulig å si. Noen oppfatter meg nok som en bitch, mens andre oppfatter meg som snill. Noen misliker meg, mens andre liker meg. Noen synes jeg er en dum blogger, mens noen synes jeg er kul. Jeg prøver bare å vise dere hvem jeg er, og hvordan det oppfattes er nok veldig individuelt.

Tror du på et liv etter døden?
Ja, det gjør jeg. Jeg føler jeg har fått så mange tegn og historier fra “den andre siden” at det hadde vært rart å ikke tro på det.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden? 
Helt ærlig så bruker jeg ikke så mye penger på klær, jeg bruker for eksempel myyye mer på mat 😅 Denne måneden har jeg ikke brukt en krone på klær.

Hva er viktig for deg i ditt neste forhold?
Jeg er ekstremt opptatt av karriere, og jobber mye mer enn hva folk tror. Jeg bruker så mye tid til å undersøke, produsere og finne ut hvordan jeg kan utvikle meg som person. Det er derfor viktig å finne noen som er lik meg når det kommer til jobb, for jeg blir ekstremt demotivert rundt mennesker som ikke har noen mål eller drømmer. Det er også viktig at vedkommende har en stabil inntekt, liker dyr og er snill mot andre mennesker.

Hva er styrkerne dine?
Jeg er veldig hardtarbeidende, har troen på at man kan få til akkurat det man vil og jeg gir meg ikke før jeg har nådd målene mine.

Favorittserie atm?
Buffy the vampire slayer <3

Hvordan er din drømmemann?
Jeg har ingen drømmemann, og føler egentlig at jeg beskrev ganske godt over her hva som er viktig for meg i et forhold, hehe.

Har du datet noen i Tromsø?
Nei, det har jeg ikke. Jeg tror ikke jeg kommer til å date så mange her heller ettersom at det er veldig sånn “alle kjenner alle”, og det orker jeg ikke haha.

Hva er ditt beste råd?
Følg drømmene dine, uansett hvor vanskelig det virker. Det vil alltid være mennesker som vil fortelle deg at du ikke kan gjøre det. Det vil alltid være noen som ikke har troen på deg, og det vil alltid være noen som prøver å trekke deg ned for at de ikke tør selv. Det eneste du kommer til å angre på i fremtiden er alle de tingene du ikke turte å gjøre. Det er ikke skummelt å gjøre feil, det er det du lærer og vokser av. Ikke vær redd for å dumme deg ut eller at det ikke skal gå på første forsøk, for da prøver du bare igjen <3 Do you, og ikke gjør noe du egentlig ikke ønsker kun for å passe inn eller for at noen forventer det av deg. Det er ditt liv, og det er kun DU som skal leve det. “you can’t live your life and be afraid of failure”

Hva gleder du deg aller mest til?
Reise til Los Angeles, spise flaming hot cheetos og oppleve nye og morsomme ting.

Kan du fortsette å snakke dialekt i YouTube-videoene dine?
Så lenge mamma eller noen andre som jeg snakker dialekt med er med i videoene så kommer jeg til å gjøre det <3

Hvor mye penger bruker du på mat i måneden?
Kanskje sånn 2-3.000?

Hvor lenge kommer du til å bli boende i Tromsø? 
For første gang i livet så har jeg ikke noe plan på hvor lenge eller hva som kommer til å skje. Jeg skal bare gjøre det som føles riktig og det jeg har lyst til.

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. Så hyggelig og fint å se at du trives i Tromsø!! ( spørsmål ) hvis du kan reise hjem, kommer du til å gjøre det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *