MINE PLANER FOR JANUAR

Categories Blogg

❤️ Jeg skal opprettholde mine gode treningsrutiner, så jeg tenker å trene hver eneste dag.

❤️ Jeg skal jobbe masse med prosjektet mitt som skal lanseres dette året, æææh!!!

❤️ Jeg skal være flinkere til å være sammen med familien min, og bruke mindre tid på mobilen/macen.

❤️ Jeg skal komme rett tilbake til rutinene mine der jeg står opp 07.00 hver dag, drar å trener for å så jobbe i ca 8 timer. Etter at jeg er ferdig så skal jeg legge vekk alt av jobb frem til neste dag. Ettersom at det alltid er noe jeg kan gjøre så er jeg alt for dårlig til å faktisk koble av. Jeg ønsker å være mer tilstedet for menneskene rundt meg, så det er absolutt noe jeg tenker å virkelig jobbe med denne måneden.

❤️ Jeg skal ha hvit måned. Null alkohol på meg.

❤️ Jeg har lyst til å reise på en liten miniferie i Tromsø-området. Jeg vurderer å booke hytte på Malangen Resort, Sommarøy eller reise et annet sted i nærheten. Jeg trenger en liten “ferie” kjenner jeg.

❤️ Jeg skal bli flinkere til å sette av mer tid til å gjøre ting som jeg sjeldent unner meg. For eksempel å bare kunne ligge en hel dag i sengen å se på serie. Jeg tror det er viktig å kunne unne seg selv å ha dager der det ikke alltid må skje noe, og at man må bli flinkere til å la kroppen slappe av.

❤️ Jeg skal lese masse bøker.

Hva er dine planer for januar? 💕

5 kommentarer

5 thoughts on “MINE PLANER FOR JANUAR

  1. Forsøke å finne en fulltidsjobb til dette halvåret er over, og ta bedre vare på egen kropp og helse først og fremst.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *