THROWBACK TIL LEILIGHETEN MIN I OSLO

Categories Blogg

Her om dagen kom jeg over noen bilder fra leiligheten jeg hadde i Oslo, og jeg kjente skikkelig på savnet. Jeg elsket nabolaget, leiligheten og ikke minst dusjen min haha. Jeg har lenge drømt om å ha en “Frogner leilighet” der det er høyt under taket, rosetter, stukkatur og store vinduer og leiligheten jeg leide hadde alt. Selv om jeg stortrives i Tromsø, så kjenner jeg til tider at jeg kan savne leiligheten og Oslo-livet. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er takknemlig for at jeg ikke bor i Oslo med tanke på corona-situasjonen, men jeg gleder meg til litt byliv igjen når alt er tilbake til normalen 💕

Hvordan ser din drømmeleilighet ut? 💕

6 kommentarer

6 thoughts on “THROWBACK TIL LEILIGHETEN MIN I OSLO

  1. Når æ ser bilder av den gamle leiligheten din i Oslo så kunne drømmeleilgheten min faktisk sett slik ut 🥺🥺🥺😍😍😍

  2. Kos deg i Tromsø, alt er stengt i Oslo og må bruke munnbind og holde avstand uansett nå i disse fryktelige korona tider! Du har det MYE friere i Tromsø enn i Oslo…

  3. Vil du ha en ny opplevelse i nord anbefaler jeg Lyngen North som er ca 3 timer kjøring fra Tromsø. Der overnatter man i en glassiglo, med utsikt mot havet og fjellene 🙂 De var med på Kapitals liste over 20 av Norges fineste hoteller.

    Søk opp Lyngen North på facebook, eller hjemmesiden http://www.lyngen-north.com

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *