MINE PRIVATE MOBILBILDER

Categories Blogg

Reklame | Lapoint

VINNEREN AV KONKURRANSEN I SAMARBEID MED LAPOINT ER TRUKKET. SJEKK OM DU ER VINNEREN AV EN UKES OPPHOLD PÅ LAPOINT SIN CAMP I SRI LANKA. TRYKK HER <3

Jeg klarte å ta et bilde istedenfor film. Vakker, ikke sant?

Jeg screener masse greier fra Zombiespillet jeg er så avhengig av, haha!

Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mange quotes jeg lagrer i løpet av en uke. Det er ingenting som gjør meg mer inspirert og motivert enn å lese ting som dette.

True true true true

Instagram VS reality?

Forsøk nummer to ble ikke akkurat noe bedre, haha.

Kinopopcorn er seriøst det BESTE

Vi var å så Frost 2 på kino. Jeg synes den var SÅ bra, men så elsker jeg Disney filmer da, hehe.

Jeg ler så mye av lille Ellie. Tenk å gå fra å være så søt til… dette? 😂

Jeg klarte å ta et bilde med uhell mens jeg gikk å snakket med mamma på telefonen. Er det noen personer jeg virkelig gråter til så er det henne, så som dere kanskje ser så hadde jeg en litt kjipt dag. Det var heldigvis bare den ene dagen ettersom at det var så utrolig mye som skjedde på en dag. Alt er bra nå <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *