MITT 2020 – salg av leilighet, brudd, flytting og jentekvelder

Categories Blogg

Januar 

Jeg var mye i Oslo på grunn av bloggerne, og vi dro til Åre i Sverige sammen med Celsius 💕

Februar

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var i Sri Lanka sammen med Elise 💕

MARS

Det ble lockdown i Norge, jeg fylte 25 år og vi la ut leiligheten vår for salg.

APRIL

Jeg ble singel, gikk mye turer og hadde kort hår.

MAI

Celine og jeg ble boende alene i Trondheim, jeg helbleket håret mitt og fikk meg leilighet i Oslo.

JUNI

Jeg overtok leiligheten i Oslo, hadde masse jentekvelder og dro på hytta til Martine.

JULI 

Jeg hadde så mange fine kvelder sammen med jentene mine, og vi hadde sommerfest sammen med managementet vårt.

AUGUST

Jeg festet hele sommeren, så august var intet unntak 😂 Hun som kjøpte leiligheten vår i Trondheim overtok i august, så jeg var en liten tur der for å overlevere nøkler og skrive kontrakt.

SEPTEMBER

Jeg kjøpte meg bil, flyttet til Tromsø, begynte å trene hardt og Celine ble syk og måtte operere 🙁

OKTOBER 

Martine og Elise kom på besøk til Tromsø, jeg gikk masse kveldsturer og festet litt.

NOVEMBER

November var vel en av de roligste månedene dette året. Jeg trente mye, gikk kveldsturer og startet å jobbe med det ene prosjektet mitt.

Stina har også skrevet et innlegg om «mitt 2020» som du kan lese HER ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *