MITT FESTIVAL OUTFIT

Categories Blogg

Reklame | Findings

Hei dere 🖤 Jeg tenkte bare at jeg skulle komme innom en kjapp tur for å si hei. Jeg har akkurat kommet inn døren etter en ganske så hektisk dag, så nå er det virkelig bare å begynne å drikke litt før vi skal videre på festival. Jeg begynte å tvile på outfiten min i et lite sekund da jeg var usikker på været, men jeg får bare krysse fingrene for at det ikke blir for kaldt eller vått. Jeg måtte kjøpe meg en regnponcho i dag bare for å være på den sikre siden, for jeg nekter å la været ødelegge denne helgen. 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha noe grønt eller gult i år, men ettersom at jeg fant så mye kult så kunne jeg ikke la være å bestille. Jeg har bestilt absolutt alt fra Beginningboutique som er en Australsk nettside. Det eneste som dere må huske på om dere velger å bestille derfra så er det at dere må betale toll, noe som kan bli ganske dyrt. Bare en liten påminnelse da det er lett å glemme <3

Nå skal jeg være litt sosial, så sees vi kanskje i kveld? 

25 kommentarer

25 thoughts on “MITT FESTIVAL OUTFIT

  1. Det va et veldig kult antrekk! Minna mæ litt om apoteket når æ så antrekket. Kos dæ på findings!

  2. Hva skjer med stikkene Andrea kommer med hele tiden,
    Senest i dag på spørsmålet om dere skulle treffes i oslo (endret svaret sitt nå men).
    Og unødvendig å skrive at ingen i bloggerne er av interesse, når dere har vært så gode venner lenge.
    Blitt for god for deg etter hun traff typen sin? Virker ikke som en venn å ta vare på for min del, men dette er jo bare mine observasjoner utenfra.

  3. Er ikke du og Andrea like gode venner lengre? Hvorfor skal dere ikke møtes når begge er i Oslo, har det skjedd noe mellom dere? Sorry for mange spørsmål! Kos deg på festival i helga!

    1. Altså kjenner jeg blir litt irritert på sånne kommentarer, er ikke typen som kommenterer blogger men blir så provosert. Du må skjønne at selvom begge skal til Oslo er det ikke nødvendigvis sånn at de må møtes? De skal kanskje andre ting som gjør at de ikke har tid. Hun har svart på spørsmålet 1000 ganger, og det er helt normalt å miste litt kontakt når man flytter, betyr ikke at man er uvenner, eller at det har skjedd noe. Og hvis det hadde skjedd noe, så må ikke alt deles. Hun er en offentlig person, men betyr ikke at alt skal deles:) slutt å bland seg inn i andre sine saker.:)) hade

  4. This does noot work on you girl…. Get what you’re trying too pull off, but no… Clearly you havent found the right style that goes for you yet, with your kind off money you should really consider too hire some help….🙃😂, or read a fashion book🤭

  5. Okei, det nest siste bilde når du smiler 😭❤️ så nydelig! Rått antrekk 🥳👏👏

    Lite spørsmål: når Morten og venninnen deres tuller og synger / spiller keyboard på snap, hvilken sang var det? Så fin 😊

  6. Hei! Hva heter den sangen som venninna di «spiller på piano» til? Det som du la ut på snap 😍

      1. Det gjorde du lurt i . Finnes så mye fint man kan ha på seg så det antrekket kunne du like greit droppet .

  7. Haha, så coolt antrekk! Men så også en snap av ei venninne av deg som var helt rååå!! Hun hadde gjennomsiktig/transparent både bukse og jakke. Vet du hvor det var fra?? 🤤🤤🤤

      1. Jo! Haha, ser jo nå at det er Martine. Men på snappen så jeg ikke at det var henne i farten. Vet du hvor antrekket hennes er fra? 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *