HOTELL ELLER LEILIGHET?

Categories Blogg

Reklame | Sponset opphold på Comfort Karl Johan

Mange av dere så kanskje på Snapchat og Instagram at Morten og jeg sjekket inn på hotell i går. Jeg tuller ikke når jeg sier at hotellrommet vårt er like stor som en leilighet, så jeg fikk umiddelbar følelsen av å være hjemme. Det er bare så utrolig deilig å ha så god plass, og ikke minst at vi bor så sentralt som det vi gjør. Det tar bare noen få minutter å gå fra togstasjonen, og vi har Yummy Heaven som nærmeste nabo, NAM.  

Jeg elsker også stilen på hotellrommet vårt, for det minner meg så mye om New York. Jeg sa til mamma for bare noen dager siden at jeg ønsket meg en murvegg hjemme. Det er skikkelig Brooklyn style, and i love it. Vi må heller ikke glemme badet vårt, for det er så fint. Jeg har lengtet lenge etter å ha et badekar, så jeg skal ut å kjøpe badebomber på Body Shop nå, haha. Vi kunne med andre ord ikke vært mer heldig med bosted, og jeg vet at Morten og jeg kommer til å storkose oss denne helgen <3

1 kommentar

1 thought on “HOTELL ELLER LEILIGHET?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *