MITT NYE HÅR

Categories Blogg

Reklame | Annonse / Hendrix Hair

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle sette inn extensions igjen eller ikke, men jeg bestemte meg for å ikke gjøre det. Det skal sies at jeg bare skal ha en pause for å få kuret håret mitt skikkelig hehe! Jeg trives veldig godt med langt hår og føler at det er mer meg, men jeg klarer helt fint å ha kort hår en periode også. Jeg vet jo at jeg kler det, det er bare en vanesak ettersom at jeg alltid har hatt langt hår.

Det her er i alle fall før og etterbilde, og jeg er som alltid kjempefornøyd ♥♥ Vi har stripet etterveksten, stusset tuppene og gjort håret mitt litt kaldere.  For dere som ikke vet det så går jeg til Guro på Hendrix Hair Sentrum. Du kan booke time hos henne HER eller kontakte henne på Instagram @Guroaabrekk.

4 kommentarer

4 thoughts on “MITT NYE HÅR

  1. Hei fineste!<3 Syns du er så fin med den lengden du har på håret nå jeg!!!<3 Og det vokser jo bedre uten extensions. Oooog hvor irriterende er det ikke når festene kommer synlig frem… baaaah. Vært der selv! Men man må gå for det man selv ønsker så klart! Du er fin uansett!<3 Sååå koslig å se deg og Andrea sammen! Dere 2 ass…. De beste!!!<3 Stooor god klem!<3<3<3

    1. Tusen takk for det <3 og jeg er veeldig enig med festene hahah!! Personlig trives jeg best med langt hår, så det er derfor jeg velger å gå tilbake om litt. Så får jeg bare være flink til å kure håret mitt i mellomtiden 😀 <3

      Stoor klem til deg også <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *