ER VI IKKE LIKE GODE VENNER SOM FØR?

Categories Blogg

hahha dør av dette bildet <3 <3

Som dere kanskje har sett på Snapchat så har jeg hengt med Andrea i dag, noe som er ganske lenge siden sist. Det er veldig mange som har spurt om Andrea og jeg ikke er like gode venner og om vi har mistet kontakten, noe jeg kan avkrefte med en gang. Jeg forstår selvfølgelig hvorfor dere spør, for det er jo ingen hemmelighet at vi ikke henger like mye sammen som før. Det var naturlig nok mye lettere den perioden vi var samboere for da så vi hverandre hver eneste dag.

Man blir jo også automatisk mer opptatt når man får seg kjæreste og er ute å reiser mye, så det er bare helt naturlige årsaker til at vi ikke møtes like mye som før. Hun er fortsatt en av mine beste venninner, noe jeg er ganske sikker på at hun alltid vil være også. En ting er sikkert, jeg hadde aldri trodd jeg skulle få meg venner for livet av å være med på Paradise Hotel haha.

Nå skal jeg faktisk legge meg snart, for jeg er så trøtt at jeg så vidt klarer å holde øynene åpne. Jeg føler også at jeg begynner å bli syk, noe jeg absolutt ikke har tid til. Jeg skal derfor prøve å sove meg fra influensa eller hva det er som er på vei til å komme haha..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *