MITT NYE PÅFUNN

Categories Blogg

Finnes det egentlig et menneske som er mer ubesluttsom enn meg? Jeg må nesten bare le av hvor frem og tilbake jeg er, og hvor fort jeg kan endre mening på noe som egentlig er planlagt. Sent i går kveld kom jeg på et nytt påfunn, og det var at jeg skulle kjøpe meg ny sofa og selge min gamle. Hovedgrunnen til at jeg ønsker det er for at jeg vil ha en mindre sofa først og fremst. Jeg tror også at jeg har lyst på en lys sofa ettersom at leiligheten min i Oslo er veldig lys og fin.

Det frister bare så lite å drasse med seg store tunge møbler til Oslo for tre måneder, men det er ikke akkurat veldig økonomisk å skulle kjøpe nye heller. Får jeg solgt mine gamle møbler så går det jo litt opp i opp, og da tenker jeg at det er greit 😂 Jeg tenkte meg en tur på IKEA i dag for å se på sofaen jeg har lyst på så får jeg ta et valg deretter. Jeg har jo også vært inne på tanken om å sette møblene mine på lager i Oslo, sånn at jeg slipper å kjøpe alt nytt når jeg bestemmer meg for å kjøpe leilighet igjen. Samtidig som at jeg ikke vet hvor lenge det er til, og at jeg mest sannsynlig har byttet stil når den tid kommer. Jeg er jo litt kontrollfreak så jeg kjenner egentlig at det stresser meg at jeg ikke har noe planlagt lengre enn 15 september. Jeg tror uansett at jeg bare har godt av denne utfordringen, og kanskje lære meg at man ikke alltid må ha en plan på ting.

5 kommentarer

5 thoughts on “MITT NYE PÅFUNN

  1. Tror prisen for lager lagring går opp i opp med og spare, men en ny sofa er alltid kjekt 🙂

  2. Hei! Tenker i stedet for lager, bør du undersøke container utleie. Da kan du få levert container der du flytter fra. Ha den som lager. Når du da skal flytte hjem igjen, får du bare de til å flytte containeren dit du skal bo. Så slipper du stresset med flyttebil osv når den tid kommer 😊 Vil tro de har container utleie i Oslo?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *