PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Categories Blogg

Dette er den første siden på telefonen min. Jeg har faktisk aldri lagt merke til at det står hvor jeg har tatt bakgrunnsbildet mitt fra, haha.

Side nummer to, what a mess. Vær så snill å si at jeg ikke er den eneste som ikke har orden i appene mine? Jeg har aldri vært en sånn person som har orden på telefonen min, og er mer enn nok fornøyd så lenge jeg vet hvor appene jeg bruker mest ligger.

Dette er vel den siden jeg bruker aller minst. Ikke noe veldig spennende, og de fleste appene må lastes ned på nytt haha.

Den siste tiden har jeg fått opp at lagringsplassen på telefonen min er full. Jeg har faktisk aldri opplevd det før, men det er kanskje ikke så rart når jeg har 37.000 bilder?!?!?!?!? Jeg må virkelig ta meg en runde der jeg sletter litt bilder 😂

Topplisten min på Snapchat, me and my girlzz.

De siste jeg har snakket med. Om noen lurer på hvorfor jeg har skrevet DAae, så er det for at Julie bytter nummer annen hver måned og jeg er for lat til å slette de gamle 😂 Jeg må derfor være kreativ sånn at jeg vet hvilket nummer som er det riktige.

11 kommentarer

11 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

  1. Verdens beste og fine Sofie💛💛💛
    Stå på!!! Du er så flink😍👌
    Skulle ønske jeg hadde møtt deg, og kunne ta bilde med deg snart.
    Men kan ikke enda siden corona er i live😔 jeg er i risikogruppen og har vært hjemme helt siden en uke før alle skoler stengte.Håper dette gir seg snart.
    Love You. Håper du får en super fin dag.🌞🌞

  2. Du kan ikke skriva at du deler topplisten på snapchat åsså stryke over en person, da viser du jo ikke hele topplisten, så teit.. samme med telefon, hva er vitsen da

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *