MITT NYTTÅRS OUTFIT

Categories Blogg

Reklame | Alle lenker er annonselenker / Nelly

Som dere vet så skal jeg bare ha en helt rolig kveld i dag, noe jeg virkelig ser frem til. Jeg har satt meg mange mål for 2019, og et av de er å drikke mye mindre alkohol. En venninne av meg fortalte meg at hun ikke skulle drikke på nyttårsaften for at hun ikke ønsket å starte det nye året med fyllesyke, noe jeg ble skikkelig inspirert av. Jeg bestemte meg derfor for å gjøre det samme, så i år skal jeg feire et nytt år med Pepsi Max ♥♥♥

Lignende skjørt. HER / Bluse HER /

Jeg har alltid brukt kjole på nyttårsaften, så siden det er nye tradisjoner i år så har jeg bestemt meg for å ha på skjørt og bluse. Jeg vil forresten bare takke alle mine fantastiske følgere for et amazing år ♥ Jeg kommer aldri til å få takket dere nok eller vist hvor takknemlig jeg faktisk er, men jeg håper dere vet at jeg virkelig setter pris på dere. Jeg elsker at dere deler deres historier med meg, at dere kommer bort til meg på gaten og at dere har gitt meg en mulighet jeg har drømt om så lenge. Det betyr så mye at jeg sitter her med tårer i øynene, for jeg er så forbanna rørt. Dere er de aller beste og jeg er uendelig glad i dere alle sammen. Jeg håper dere får et fantastisk nyttår og at 2019 blir deres år. Jobb litt hardere og følg drømmene deres, så kan jeg nesten garantere at dere har mye godt i vente ♥ 

PS: DERE FÅR 30% RABATT PÅ ABSOLUTT ALT FRA NLY BY NLY, KLIKK HER. 

4 kommentarer

4 thoughts on “MITT NYTTÅRS OUTFIT

  1. Skal også bare feire rolig idag, skal ikke drikke. Vi har bare spist en god middag og sett litt film og kost oss, før vi skal ut til byen etterpå for å se på raketter. Godt nyttår Sofie, måtte det nye året gå bra for både deg og bloggen❤️❤️🌟✨

  2. Pepsi-Max på meg i går også. Helt amazing å våkne den første dagen i det nye året frisk og fin 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *