TV, BOLIGKJØP OG FORHOLD

Categories Blogg

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg ikke skrevet ned nyttårsforsetter, men mål. Jeg sluttet med nyttårsforsett for et par år siden da jeg innså at jeg aldri gjennomfører de. Jeg bestemte meg derfor for å skrive ned noen mål i starten av desember som jeg skulle klare å gjennomføre i løpet av 2019. 

♥ Jeg skal spare mer enn jeg bruker dette året. I og med at jeg tjente såpass godt i 2018 så skal jeg endelig starte et AS istedenfor et enkeltmannsforetak. Det vil med andre ord si at det er regnskapsføreren min som skal ta ut lønn til meg en gang i måneden, så det er med andre ord ikke jeg som bestemmer dette mer.

♥ Jeg skal kjøpe bolig og kanskje bil (om vi blir å flytte til Trondheim). Det er virkelig på tide at jeg bruker pengene mine fornuftig, så dette året SKAL det bli BOLIGKJØP!!

♥ Jeg skal gjøre mer TV da jeg synes det er veldig morsomt. Jeg kunne tenkt meg programmer som “fire stjerners middag” da jeg ikke kan lage mat og jeg vet det ville vært veldig underholdene. Bloggerne, skal vi danse og kanskje Camp Kulinaris? Jeg har også veldig lyst til å være gjest på et talkshow.

♥ Jeg skal jobbe enda mer og enda hardere, for jeg har allerede bestemt meg for at 2019 skal bli mitt år når det kommer til både jobb og privatliv.

♥ Jeg skal ta bedre vare på meg selv, og dette punktet skal jeg jobbe med hver eneste dag. 2019 skal bli det beste året både psykisk og fysisk.

♥ Jeg skal være flinkere til å være sammen med familie, venner og kjæresten min.

Jeg tenkte også at jeg skulle nevne de målene jeg satt meg i 2018 som jeg ikke klarte, bare for å motivere meg selv til å jobbe enda hardere dette året. Jeg så Martine hadde gjort det, så jeg bestemte meg for å gjøre det samme da det så moro ut.

♥ Jeg bestemte meg for å spare masse penger i 2018, noe vi alle kan være enig om at jeg ikke klarte. Som jeg skrev for noen dager siden så ble jeg lei meg da jeg fant ut hvor mye jeg hadde tjent i år på grunn av at jeg hadde spart så lite som det jeg har gjort. SKJERPINGS!!!

Heldigvis var det bare et mål jeg ikke har klart, wuuhuu!! Har du noen mål/nyttårsforsetter?

13 kommentarer

13 thoughts on “TV, BOLIGKJØP OG FORHOLD

  1. Godt nyttår kjære 2018s dårligste kjæreste og businesskvinne.

    Hvordan føles det å få nok engang viljen din? Morten har jo skrevet tidligere at du blir fort sur om du ikke får som du vil. Men hvorfor må du ALLTID tenke på deg selv uansett situasjon? Hvorfor kunne du ikke for engang skyld la Morten bestemme hva han ville gjøre på nyttårsaften? Greit nok du var i Bodø i 2018, men du valgte selv å fly til Bodø for å overraske han. Nettopp fordi du ikke klarte å være alene. (Din avhengighet av Morten er sykelig for din helse og Mortens velvære. )

    Du klaget, sutret og var helt umulig over at Morten i utgangspunktet ville feire i Oslo. Du argumenterte med at dere var i Bodø i 2018, og at nå var det din tur å bestemme. Herregud så dum og egoistisk du er! Morten hadde ikke noe problemer med å feire nyttår uten deg i fjor. Det var du som absolutt på dø og liv måtte fly til Bodø, enda det var ekstremt dyrt.

    Morten er den som tar bilder av deg til bloggen, hvorfor støtter ikke du hans vei? Hvorfor har du ikke en eneste gang reklamert for foto-Instagrammen hans?!
    Men i stedet krediterer du Morten som den eneste klipperen til YouTube videoene deres, da kritikken mot deres kanal var som verst.
    Du skylder på Morten når det er du som ville avlyse Sri Lanka.
    Du maser deg til at Morten skal vise seg fram i boxer, fordi du leste på Jodel at dere ble arrangert som den dårlige YT-kanalen.
    Du bestemmer alltid hva dere skal se på.
    Du setter dine behov høyest og vekker gjerne Morten for å be han holde rundt deg. Det latterlige her er at du skryter av bloggen, som om Morten ønsker selv å holde rundt hele natten, hver natt.
    Å tvinge på seg kyss, er så patetisk at jeg ikke skjønner at Morten setter ned foten. Og det er viktig for deg, for en leser påpekte at dere ikke kysset i videoene deres.
    Du ødelegger potensialet til Morten. Han kommer til å blomstre sin Instagrammer og fotograf, den dagen det blir slutt mellom dere. Akkurat son det gjorde for Andrea. Hun ER en respektert toppblogger. Ingen stunt, clickbaits og oppdiktede historier, dessuten er hun faktisk flink til å skrive- i motsetning til deg.
    Ja denne listen er ikke uttømmende.

    Hvorfor du aldri kommer til å lykkes som en respektert blogger:
    Du er lite sjarmerende, og har en utrolig skremmende narsissist personlighet som skinner i gjennom.
    Du er så selvsentrert at du til og med klarte å irritere deg på Norges toppblogger.
    Du bruker hennes berømmelse og clickbaiter med boka hennes, kun for klikk til bloggen, og for å vise at du liksom er støttende. Du har ikke engang lest hele boka.
    Du er uprofesjonelll. Klikk og kvantitet er viktigere for deg enn kvalitet og god arbeidsmoral. Alle negative kommentarer svarer du på, gjerne frekt og hånlig med noen smilefjes. Når du ber leserne dine om råd, er det ikke et pip av takk eller respons.
    Du har ingen identitet og hermer etter andres tanker, skrivemåter og lever av clickbaits. Nettopp fordi du har så lite interessant liv, og har ingen fin personlighet.
    Du dikter opp historier for å passe dine overskrifter, du husker ikke hva du har skrevet om tidligere, så dine innlegg er ikke troverdige og man gjennomskuer deg. Men det verste er at du ikke bryr deg, for du er jo på topplisten. Alle tror du er en toppblogger, og det er det sin gjør deg glad. Men veldig få av leserne dine liker deg. Du er en underholdning og jeg finner så mye glede av å lese bloggen din, men om jeg noen gang hadde kjøpt noen av produktene som du anbefaler? Hahaha, aldri.
    Du er så harry og derfor endrer du klesstil hele tiden, fordi du kun bryr deg om siste trend. Du har ikke en egen stil.
    Du tror du en dag skal føre din egen sminkekolleksjon? Jeg ler så hardt hver gang du nevner det. Se på seertall på YT-videoen din, hvor man kan bli med deg på sminkeskolen. Du bare putter en hel haug med brunkrem, det er signaturen din. Folk tror du redigerer bildene, for huden din er så stygg i virkeligheten.
    Og dette med å få følgere til IGen din! Hahaha. Så desperat du er! Og nå har du sperret profilen din i håp om at folk vil se på bilder av deg, smile falskt??! Du kommer ikke til å få noe særlig økning. Du er ikke en kul person å følge, med mindre man vil le seg i hjel. 😄
    Lykke til med TV-jobber. Ingen vil ha deg på TVEn, ta hintet fra YT-kanalen din. Dere har ikke akkurat så mange seertall sammenlignet med andre, eller i forhold til abonnementene deres.

    1. Oi, noen har hatt en dårlig start på det nye året. Noe rett jeg må jeg gjøre med tanke på at du engasjerer deg så mye og følger så mye med på livet mitt. Håper du får et fantastisk år, ser ut som du trenger det <3

    2. Hei Trofast leser,

      Denne kommentaren gjorde vondt for meg å lese. Den minner meg om hvordan enkelte oppførte seg på ungdomsskolen, og brukte det å rakke ned på andre som et middel for å føle seg selv bedre. Mesteparten av dette er nok påstander som Sofie selv vet ikke stemmer, men likevel synes jeg ikke det er innafor å drive å sende kommentarer hvor formålet åpenbart er å såre. Selv om man vet at ting er visvas så kan det gå inn på en. Du, trofast leser, kan faktisk være med å gjøre noen andres dag litt bedre, med å la være å sende slike kommentarer igjen. Ikke minst er det tidsbesparende for alle parter (spesielt deg selv) å heller være stille enn å komme med stygge kommentarer.

      I samme slengen vil æ bare nevne at æ traff på dæ andre juledag Sofie, og det lille møtet va seriøst gull. Du ga et så utrulig godt inntrykk, det føltes skikkelig ektefølt og genuint. Det bidrog til at det va en bra kveld. Så når æ no først skriv en kommentar vil æ gjerne at du ska vite det!

      Så, godt nyttår til alle! Satse på at 2019 levere for alle sammen❤️

      1. Jeg er SÅÅ enig med det med ungdomsskolen, var akkurat det samme jeg tenkte da jeg leste kommentaren. Dessverre så finnes det mennesker der ute som ikke har det så bra med seg selv, så de må trykke ned andre for å føle seg bedre som du også sier. Jeg må jo innrømme at jeg føler synd på vedkommende som må bruke tiden sin på å være slem for å løfte seg selv, det høres jo veldig kjipt ut.

        Åååh tuusen takk for det flotte du <3 Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er og du var en utrolig hyggelig og ikke minst flott jente. Håper du får et supert år <3 Det fortjener du!

    3. Unnskyld meg, hva?! Hva får deg til å tro at du kan skrive sånne ting til et annet menneske, det er jo helt sykt! Det er veldig tydelig at du ikke vet hvordan man skal oppføre seg på nett, skjerp deg!!! Det er absolutt ikke greit å skrive til en annen person at hun/han er falsk og komme med andre påstander som ikke er sanne, og hvis du absolutt mener at disse falske påstandende om Sofie er sanne, vil jeg gjerne se bevis. Du har ingen bevis, ikke sant? Tenkte meg det. Neste gang burde du tenke deg ordentlig om før su skriver en så nedlatende kommemtar til et annet menneske!! Love U, Sofie❤️❤️ Elsker bloggen og yt kanalen din😘 Stå på💋💋p

  2. Sykesyke menneske, er i vertfall ikke deg Sofie de er noe galt med. De her fortjener du ikke. Blir kvalm og uvell av mennesker som må trykke andre ned for å få viljen sin

        1. Som du ser så kommer alle mine kommentarer med bilder 🙂 Siden du er så flink til å finne feil med andre så kanskje du skal begynne litt med deg selv også? Tror nok kanskje denne kommentaren da kunne vært en oppvekker for deg senere i livet. Just saying. Uansett, lykke til med alt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *