MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM FLYTTING

Categories Blogg

Bor dere i Trondheim sentrum?
Nei, det gjør vi ikke. Jeg tror Sofie har svart på dette før? Vi bor ved Tiller/Heimdal.

Var det vanskelig å finne det perfekte stedet for dere å bo i Trondheim?
Det var veldig vanskelig da vi var på utrolig mange visninger, så det ble mange inntrykk å ta innover seg. Jeg har jo heller ingen kjennskap til Trondheim, så for min del var det umulig å vite hvor man skulle bosette seg å ikke.

Synes du Trondheim er en fin by?
Ja, det synes jeg. Jeg gleder meg til se mer av Trondheim, slik at jeg får blitt bedre kjent å får utforsket mer.

Hvorfor valgte dere å flytte til Trondheim?
Sofie trivdes ikke så godt i Oslo, også var det en god mulighet å komme seg inn på boligmarkedet samtidig som at jeg får prøvd noe nytt.

Trives du?
Så langt så trives jeg veldig godt.

Hvordan er overgangen fra Oslo til Trondheim?
Den er veldig stor da vi går fra å bo midt i sentrum av Oslo, der det er masse liv og lyd til å bo et sted der det nesten flyr høyballer i gata.

Betaler dere like mye på lånet?
Ja, det gjør vi. Her deles alt 50/50.

Har dere kjøpt dere bil?
Nei, det har vi ikke. Vi skal bruke sommeren på å finne ut hvilken bil vi ønsker å kjøpe, men for øyeblikket så er vi begge enig om Tesla.

Hvem av dere har ansvaret for vasking av leiligheten?
Vi skal faktisk få vaskehjelp fremover, men det er noe jeg regner med at Sofie kommer til å fortelle dere mer om senere.

Hvor mye kostet flyttingen?
Med flyttebil, vask og møbler så har vi vel betalt rundt 20.000 kroner.

Synes du at dere har fått det fint i leiligheten?
Ja, vi har fått det veldig fint.

Har dere kranglet mye under flyttingen? Ser Sofie sier nei, men det er alltid to sider av en sak (hehe)
Vi har ikke hatt en eneste krangel, så Sofie har helt rett der. Jeg var litt redd for at det kanskje skulle bli litt dårlig stemning med tanke på at det er ganske stress å flytte, men det har gått veldig bra.

Har dere hatt noen problemer med leiligheten?
Det har vært en del ting som ikke har vært greit, men alt ordner seg heldigvis til slutt.

13 kommentarer

13 thoughts on “MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM FLYTTING

  1. Håper du fortsetter å trives der, har også bodd i det området dere bor i nå og det er jo veldig fint der da. Masse lykke til videre.

  2. Sofie, på snappen din så hadde du stedstag med Orkanger, er det på Orkanger dere har flyttet? For isåfall er det jo ikke riktig å si dere bor ved Tiller/ Heimdal området..

  3. haha jeg bor på heimdal jeg å, utrolig fin plass. kan vel virke litt «øde» for dere men perfekt avstand fra trondheim sentrum, ca 15 min. Butikker i nærheten og nære heimdal sentrum. Tror dere vil trives veldig godt. men skjønner at det kan være mye å venne seg til og en stor overgang;-)

  4. Tesla? Ville ha gått for Jaguar I-PACE. Akkurat kåret til Årets Bil i verden, Europa og Norge 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *