MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL

Categories Blogg

Har du noen ganger grått foran Sofie? Isåfall hvorfor?
Haha ja jeg tror jeg har det. Det er veldig lenge siden nå. Husker ikke helt hva det var, helt ærlig.

Hvor pen er Sofie på en skal fra 1-10?
21

Hvor mange seriøse forhold har du hatt før Sofie?
1

Trives du best som singel eller i forhold?
Forholdsgutt

Hvor høy er du?
180

Presset Sofie deg til å kjøpe leilighet i Trondheim?
Haha, nei. Sofie trives ikke så godt i Oslo, så da prøver vi noe nytt. Jeg vet at hvis ikke jeg trives i Trondheim, så flytter Sofie for meg også. Blir gøy å prøve noe nytt

Hvordan er Sofie som person/kjæreste?
Digger henne, bra kjæreste og et bra team. (Jeg er teamleder da)

Synes du Sofie jobber hardt når det kommer til bloggen osv?
Sofie jobber rævva av seg. Det første året ble jeg nesten irritert fordi hun gjorde ikke annet. SÅ mye ville hun det, men se hvor hun er nå da.

Hva synes foreldrene dine om Sofie?
De liker Sofie godt!

Hvor mye tjener du i måneden? 
alt i fra 10-100k

Krangler dere ofte? 
Nei det syntes jeg ikke.

Føler du at Sofie fremstiller livet sitt annerledes på bloggen enn hvordan det er i virkeligheten?
Nei, Sofie er veldig troverdig føler jeg. Det som skjer det skjer. Hun skriver fra levra

Liker kompisene dine Sofie? 
Ja, de liket henne godt.

Når drakk du alkohol for aller første gang?
Håhå, tror det var i begynnelsen på 10-klassen

Hvordan så du ut da du var liten? 
Liten og lubben. Har kommet meg for å si det sånn

Helt ærlig, er Sofie den du har vært mest forelska i? 
Ja, kan man være mer forelska? Jeg tenker er man forelska så er man forelska.

30 kommentarer

30 thoughts on “MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL

  1. Hahahahaha av alt jeg skrev i går, og det var det som traff hjertet ditt hardest? Du skjønner at alt dette er så gjennomskuelig?
    Sofie stiller spørsmål og Sofie dikterer svarene. Wow du er virkelig patetisk. Men det viser seg at Morten også er det. Uff stakkars.

  2. Svarer frekk igjen, alltid ditt beste argument. Du ser veldig gjerne på IP adressen at jeg fortiden er på Seychellene. (Du får Google det)
    Ja jeg bruker litt tid på å rette på deg, men det er min kos her jeg ligger på stranda.
    Men kjære deg, vil du virkelig jeg skal starte en blogg? Og jeg gleder meg til at du skal avsløre den nye samarbeidspartneren.

    Provoser meg gjerne- for jeg elsker å se hvor påvirket du blir av en helt totalt fremmed persons mening om deg. Hmm kanskje mine meninger om deg er sannferdige? Derfor du tar deg nær av det? Tenk litt på det.😘

    1. Jeg blir ikke provosert! Er bare spennende å se hvor mye tid du bruker her (spesielt etter en kommentar som kanskje tok 2 timer). Jeg bare anbefaler deg om du virkelig misliker meg så mye så burde du ikke bidra med å trykke deg inn her flere ganger om dagen. Du er forresten ikke den rette til å snakke om å være frekk, noe jeg regner med di forstår etter kommentaren din. Uansett hvor du befinner deg i verden, så er det trist å se hvordan du velger å bruke tiden din. Du viser jo veldig tydelig hva som står bak dine kommenterer. Håper uansett du koser deg på ferie 😀

  3. Men kjære deg, hvorfor må du alltid svare så frekt og lite taktisk? Tenk hva da? Du ser jo på IP-adressen at jeg er i Seychellene. Jeg bruker tid på å rette på deg, for jeg mener det er viktig også må jeg innrømme det er min underholding og se hvor provosert du blir. 😂

    PS! Det blir gøy når du skal avsløre den nye samarbeidspartneren din. 😘

  4. Hvorfor tror du at jeg ikke unner deg suksess? Hvorfor tror du jeg har problemer med å at du tjener penger? Jeg har problemer med at du bruker stemmen din på kroppsfokus, clickbaits og trangsynte meninger. Og jeg bruker mer enn gjerne 10 eller 100 timer på å fortelle deg dette, om det så er bare en liten del av det som kan endre din måte å bruke stemmen.
    Løft opp blikket litt, og du ser verden på en annen måte.

  5. Hvorfor tror du at jeg ikke unner deg suksess? Hvorfor tror du jeg har problemer med å at du tjener penger? Jeg har problemer med at du bruker stemmen din på kroppsfokus, clickbaits og trangsynte meninger. Og jeg bruker mer enn gjerne 10 eller 100 timer på å fortelle deg dette, om det så er bare en liten del av det som kan endre din måte å bruke stemmen.
    Løft opp blikket litt, og du ser verden på en annen måte.

    (Husk at du også sitter hjemme på 17.mai og bruker tiden på meg- bare sier det)

    1. Omg! Lurer virkelig på hvordan du ser ut siden du mener hun fremmer kroppsfokus? Det du skriver sier SÅ mye om deg som person. Du er ikke verdt å vite hvem er en gang for sånne som deg er det ingen som vil ha noe med å gjøre.

      Sofie har en superfin kropp, et nydelig ansikt og en flink blogger, hun er ekte for oss lesere ❤️

  6. Visste du skulle nok engang få en «leser» til å kommentere. Slår aldri feil. 😂

    Jeg ser faktisk frem til å opprette en blogg, blir gøy å kunne faktisk offentliggjøre avsløringene om deg. Du kunne bare ha ikke godkjent den første kommentaren siden ikke klarer en debatt, uten å ty til; hvis du misliker meg, ikke heng på bloggen min, har du ikke noe annet å gjøre osv.

    Hvordan klarer du å ha så lite selvinnsikt?

    Og helt ærlig, hva er det du tror? At jeg bryr meg om «leserens» kommentarer? Gå til personangrep på meg du ikke engang vet om jeg er en kvinne eller mann, hvor gammel jeg er, hva jeg jobber med, om jeg er i samme krets som deg eller Morten. Du vet ingenting- hvordan tror «leserens» kommentar skal sette meg på plass med helt tullete og forskudd poeng?

    Tror du helt ærlig at ikke potensielle bedrifter som har fått deg pitchet av Caroline, ikke skjønner at du ikke tåler en kamp og må ty faking av en leser? Hva tror du de tenker, hvis du skulle fått kritikk av deres produkt? Du svarer som en drittunge og ikke som Sofie Nilsen AS.

    PS! Du hører fra meg igjen, og når den tid kommer så vil du angre på at du faket en lesers kommentar.

    1. La meg bare spørre. Hva er det du ser på som «personangrep» fra Sofies side? Kunne vært interresant å høre din vinkling.. Såvidt jeg kan se er det lite av det her. Har du lest deg opp på hva ordet egentlig innebærer før du bruker det i det offentlige rom? Og hvorfor uttale seg om ting man ikke kan vite? Jeg bare lurer.

    2. Om du har så mye hat imot Sofie, så korfor gidde du å bruke tid på å kommentere og lese bloggen hennes? Å eg er ikkje en fake leser, eg er ekte menneske, med ekte meninger og følelser.

  7. Hei alle dere Sofier.
    Jeg vil at Sofie skal bruke stemmen sin til noe fornuftig. Ikke til kroppsfokus, clickbaits og trangsynte meninger.

    At du Mariann påpeker at hun har fin kropp og nydelig ansikt- beviser akkurat poenget mitt. So what om hun har fin kropp- det er ikke hva det handler om. Og det er trist at dere forsvarer henne ved å si at hun er pen.

    Kanskje en dag, alle dere klarer å løfte blikk litt, ellers kan lese Shahtaram eller Tante Ulrikkes vei som vil kunne hjelpe dere på veien- om dere liker å lese.

    (Sofie- hvor langt skal du dra dette? Jeg har som du vet 10 timer til over hver dag til å debattere med deg og dine «lesere»)

  8. I fare for forrige kommentar ikke ble sendt:

    Alt jeg vil for Sofie er å bruke stemmen til noe fornuftig. Ikke til kropps- og utseendetfokus- noe du Mariann bekreftet så mitt poeng. Og det at du lurer på hvordan jeg ser ut er TRIST! Hvorfor er argumentet ditt at sofie har «dritfin kropp og nydelig ansikt» noe med at hun bruker bloggen sin til clickbait og trangsynte meninger?

  9. Nina, helt enig med deg. Fint at noen skriver akkurat det de mener. Sofie, du skriver godt! Oppdaterer ofte, og jobber mye. Men du har få kommentarer i feltet ditt. Er det pga hat? Jeg tenker at hvis du tror alle som kritiserer deg er missunnelg på deg, da er du bra høy på deg selv. Jeg har ingenting å misunne deg for. Svar på Mortens spørsmål kan vi faktisk se at du har skrevet. Du har hverken noe utseende eller intelligens å misunne. Jeg tror du sliter med ditt forhold til eget utseende. Derfor legger du ut så mange bilder for likes. Jeg skjønner også at du må være sjalu i ditt forhold når Morten trykker like på pene jenter. Jeg har et ambivalent forhold til deg, er innom bloggen av og til, men alltid stusset over at du har så få som kommenterer. Jeg skjønner ærlig at en må være tykkhudet i din jobb. Du har mange å konkurrere med.

  10. Herregud, skjerp dere! Dette er en offentlig blogg, som Sofie selv bestemmer hva hun skal legge ut eller ikke. Er det du som bytter navn på hver kommentar som skal bestemme hva Sofie skal legge ut på bloggen sin og nå? Jeg blir helt ærlig rystet av å se på hva enkelte kan si til et annet menneske. Greit at Sofie er offentlig og det er vel «en del av jobben» at hun må ta imot kommentarer – både negative og positive, men ser over her at du kommer med direkte trusler. Det er ikke greit. Det blir netthets og det er noe som i grunn er ulovlig.
    Stå på Sofie! Unner deg virkelig suksessen din, for du er en av de råeste personene jeg vet om!

  11. Herlighet for et lavmål det er i dette kommentarfeltet 🙄
    Jeg er innom ymse blogger og leser, og det som ofte går igjen er stygge, hatefulle og lite reflekterte kommentarer…
    Nå har jeg faktisk lest denne bloggen litt, og følger deg på snap, og jeg synes du er ei veldig fin jente, som har en innholdsrik blogg! 👍
    At noen velger å bruke 10 timer om dagen som det ble så fint forklart, på å sitte å skrive dritt, tenker jeg at du får ta som et kompliment 😅
    Alle med et snev av sunn fornuft klarer å se forbi sånne tåpelige kommentarer.

    Ha en fin helg videre ❤️

  12. Helt ærlig noen bloggere er for tiden ute å kjøre! Sofie har alltid gitt maks faen, og viser alt uten filter. Visst dere hadde gjort som Sofie å gitt litt mer faen, så hadde dere sluttet å lese bloggen hennes! Dere hadde trykket på unfollow. Det er ikke så jævla vanskelig. Sofie behandler drittunger som dere mye bedre en det dere fortjener! Dere snakker som om dere er 7 år gamle og er misunnelige på at hun fikk hest først. Skjerp dere Sofie har kommet langt, og jobbet hardt. Hun har ikke fått noe gratis. Vis litt jævla respekt mot medmenneskene deres. Gjør som du vil at andre skal gjøre mot deg. Visst du vil at noen skal snakke drit til deg å fortsette en debatt så bare fortsett. For akkurat dette er dere jævla flinke til.

  13. Her er det jammen mye merkelige kommentarer. Ser ut som vedkommende snakker til seg selv her, og med mange ulike alias. Hva er målet deres? Skaff dere en hobby og noe å fordrive tiden deres med enn å rakke ned på andre.

    Sofie <3 Du er super bra! Ikke la disse trollene ta over for deg. Digger deg, Sofie <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *