SLIK SER JEG UT IDAG

Categories Blogg


Skjørtet og bodyen er fra BikBok

Gratulerer så mye med dagen alle sammen ♥ Som dere vet så hadde jeg egentlig ingen planer i dag, men så inviterte Andrea meg med på frokost sammen med hennes jentegjeng. Jeg skulle egentlig vært der for to timer siden, men så skjedde det noe jeg måtte fikse opp i først. Jeg tror nok derfor at Morten og jeg går tilbake til vår egentlige plan, så får vi heller bare se hva som skjer i løpet av dagen. Jeg håper uansett at dere får en fantastisk dag i dag! Love you

11 kommentarer

11 thoughts on “SLIK SER JEG UT IDAG

  1. Du måtte fikse noe? Eller prøve å finne et antrekk? Men så ender du opp med så kort skjørt? Seriøst? På 17. mai? Prøv å ha litt stil og klasse i det minste.

    Andrea er jordnær som Adsales også beskriver henne, jeg tipper hennes venner også er fine og jordnære. Haha tipper de vil le av det kort skjørtet ditt! Ha litt sosiale antenner og ikke bare begynn å film andre du såvidt har snakket med. Ikke begynn i en samtale og masse selfier av deg selv. Vær litt oppgående blant jordnære folk.

    Håper Morten får lov til å kose seg!

      1. Det var sykt fint, jeg syns det var friske og lyse farger, noe som passer perfekt til slik du hadde håret ditt! Må ha den toppen ass❤️

  2. Du ser helt nydelig ut Sofie!😍
    Ikke la folk som G komme inn på deg! Dette er tydeligvis en person som er misunnelig på deg. Syns det er trist å se at noen i det hele tatt skriver sånt til deg!! Du ser kjempe fin ut, skjørtet er ikke for kort i det heletatt!!! Og vi alle vet at Morten selvfølgelig vil kose seg like mye som du ❤️ G prater om jordnære mennesker. Dere alle 4 er det, men G derimot et forferdelig menneske, å rakke ned sånn på en så flott og fantastisk person som du er helt kvalmt. Å i tillegg på 17 mai!?! Fysj..
    Men som sakt ikke la det gå inn på deg! Du er ett fantastisk, herlig og nydelig menneske som er like jordnær som Andrea! Skjønne mennesker er dere ❤️❤️

  3. Du er helt nydelig Sofie! ❤️ M Ikke la G gå inn på deg, dette er kun misunnelse! Antrekket ditt er kjempe fint, skjørtet er ikke alt for kort i det hele tatt! At G faktisk skriver det hun gjør er helt kvalmt! Å på 17 mai!?! For ett grusomt menneske! Du er like jordnær som Andrea, dere alle 4 er det ❤️ Ikke bry deg om hennes kommentarer, ser hun har slengt dritt flere ganger. Dette er en person som tydeligvis ikke har det bra her i livet å lar det dessverre gå utover deg som virkelig ikke fortjener det! Syns det er trist å se hva G faktisk skriver. Du er en fantastisk, nydelig og herlig person ❤️ Og selvfølgelig vet vi ALLE andre at Morten vil kose seg på 17 mai! 🇳🇴 For et forferdelig menneske G er! Men du er sååå mye bedre enn hu, så bare hev deg over og ikke bry deg, det hun skriver er bare piss for å provosere. Du og Morten er fantastiske gode mennesker! Ønsker dere alt godt ❤️

    PS: til G..bare hold deg langt unna bloggen til Sofie om du ikke kan gjøre annet en å prøve å dra Sofie ned. Skjønner ikke hvorfor du gidder å lese bloggen om den irriterer deg sånn? Syns faktisk synd på deg som menneske! For et grusomt liv du må ha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *