MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Er Sofie akkurat slik din drømmedame er?
Så klart, hvorfor skal jeg kaste bort masse tid på noen som ikke er drømmedama?

Henger du med andre jenter i Oslo?
Nei, Jeg har ikke hengt med noen andre jenter enn kjærestene til kompisene mine

Hvordan går det?
Det går veldig bra, fint å begynne i ny jobb. Spennende tider!

Savner du Sofie?
Ja, hver dag! Nå er det Jul og snart nyttår, så vi ses om ikke så lenge. Det Gleder jeg meg til.

Har du noen gang fortalt en hvit løgn til Sofie? I .så fall, hva?
Jeg tar faktisk ganske ofte en hvit løgn til Sofie! Ofte når det kommer til Celine og flyturer.

Bor du alene eller med en venn?
Akkurat nå bor jeg så si alene. Det bor en annen fra jobben her, men ser han ikke så ofte.

Hvordan har du råd til å flytte inn i en villa?
Sofie betaler for meg  😀 Neida! Jobben leien den, så låner et rom der til jeg finner meg en plass i Oslo.

Beste og verste med Sofie?
Dette har vi jo svart på hundre ganger før, men ja. Beste med Sofie er at hun er veldig generøs, veldig sosial omtenksom og mener alltid godt. Hun er kjempemorsom hvis hun først i slaget. Det jeg også liker med Sofie er at vi er et veldig bra team, nesten som Karius og Baktus. Verste med Sofie er at hun er forbanna sta, helt vilt.

Hvor gammel er Celine?
8 snart 9 tror jeg(?)
Feil, Celine er 9.

Hvordan synes du det er å bo vekke fra Sofie?
Er jo selvfølgelig trist å ikke bo sammen lengre, men tror vi kommer til å sees nokså ofte, så går bra så langt. Vi får se når det har gått litt tid.

Føler du forholdet deres blir negativt påvirket av avstanden?
Jeg tror helt ærlig vi har godt av det en liten periode. Vi har gått oppå hverandre nå i snart 3 år, faktisk litt rart vi ikke har drept hverandre. Jeg tror i starten er det bare sunt, kanskje sånn 2-3 måneder. Men er redd for at savnet kanskje kan bli for stort, i alle fall om hun flytter til USA.  Så svaret er vel egentlig vet ikke. Man må bare teste så finner vi vel ut hva som er rett. Vi begge er innstilt på dette klarer vi, så er ikke akkurat bekymret. #staystong #workouttogetherstaytogheter.

Når har du tenkt å fri til Sofie?
Det vet jeg ikke.

Hvor høy er du?
187  xD
Morten er sånn 175 cm, selv om at han har prøvd å lure dere med at han er 180, hahah <3

1 kommentar

1 thought on “MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. Så fine svar fra «Morten» 😂
    Kan tenke meg bloggvenninnene synes dette innlegget er artig.

    Lykke til med YouTube-kanalen, ser det går strålende.❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *